افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

جواد نکونام از استقلال شکایت کرد

  • کد خبر : 400660
جواد نکونام از استقلال شکایت کرد

آفتاب نیوز: به نظر می رسد برخلاف آنچه پیش از این از سوی رئیس هیات مدیره استقلال عنوان شده بود، جدایی جواد نکونام از این تیم مجانی نبوده و سرمربی سابق آبی ها دو شکایت متفاوت از این تیم به ثبت رسانده است. رحمان بیات، وکیل جواد نکونام می گوید که امروز در سازمان لیگ […]

آفتاب نیوز:

به نظر می رسد برخلاف آنچه پیش از این از سوی رئیس هیات مدیره استقلال عنوان شده بود، جدایی جواد نکونام از این تیم مجانی نبوده و سرمربی سابق آبی ها دو شکایت متفاوت از این تیم به ثبت رسانده است.

رحمان بیات، وکیل جواد نکونام می گوید که امروز در سازمان لیگ شکایتی را مبنی بر نحوه جدایی سرمربی آبی ها ارائه کرده اند. ادعای شاکیان استقلال این است که باید برای جدایی نکونام با آنها توافق می شد.

بحث وکیل نکونام این است که باشگاه استقلال با استعفای اول سرمربی سابق آبی ها مخالفت کرد و در استعفای دوم قرار بود طرفین توافق کنند که این اتفاق نیفتاد و به همین دلیل از استقلال شکایت کردند. در لیگ امروز

دومین پرونده که روز شنبه ثبت می شود، شکایت جعل اسناد است. وکیل نکونام مدعی است کاهش قرارداد موکلش از 32 میلیارد به 16 میلیارد غیرقانونی و بدون رضایت سرمربی دوران استقلال بوده است.

نکونام در یکی از مصاحبه های خود بعد از تمرین استقلال و قبل از دربی پایتخت عنوان کرد که از فرشید سامی چیزهایی می داند و اگر فاش کند مدیرعامل آبی ها باید فوتبال را رها کند که به نظر می رسد این ادعای وکیلش است که غیرقانونی است. کسر از مبلغ قرارداد رد شده است.

در هر صورت آنچه مشخص است جدایی سرمربی سابق آبی ها بدون مشکل نبوده و حالا او دو ادعای جدید و جنجالی را خطاب به مدیران باشگاه مطرح کرده است: اول اینکه برای توافق دو طرفه توافق لازم بود. جدایی و استعفا نداد چون استعفای اولش با مخالفت مدیران همراه بود و مورد دوم شکایت جعل سند و کسر غیرقانونی مبلغ قرارداد نکونام است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.