افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

ستاد مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز در سنندج ایجاد شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 400494
ستاد مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز در سنندج ایجاد شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر ، سیدانور رشیدی بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با استاندار کردستان که با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد، گفت: برای دستیابی به موفقیت همکاری تیم وظیفه و استفاده ضروری است. از تمام قابلیت ها وی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر در سال های اخیر از تمام ظرفیت ها برای […]

به گزارش خبرنگار مهر ، سیدانور رشیدی بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با استاندار کردستان که با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد، گفت: برای دستیابی به موفقیت همکاری تیم وظیفه و استفاده ضروری است. از تمام قابلیت ها

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر در سال های اخیر از تمام ظرفیت ها برای خدمت رسانی به شهروندان استفاده کرده اند، تصریح کرد: هنوز کارهای زیادی در زمین وجود دارد که باید تکمیل شود اما رضایت نسبی مردم نیز حاصل شده است. .

او گفت که در سال اخیراً به توسعه فضای سبز، اجرای پروژه های عمرانی، زیباسازی معماری شهری و رفاه حال شهروندان توجه شده است، وی افزود: اجرای پروژه شهرداری الکترونیک و تکمیل پروژه الکترونیکی شهرستان از اقدامات ارزنده در این دوره از فعالیت شورا و شهرداری می باشد.

شهردار سنندج تصریح کرد: توسعه سرانه فضای سبز شهری با هدف اجرای 143 هکتار فضای سبز در نقاط مختلف شهر که بخش زیادی از آن در حال انجام است، تکمیل بیش از یک میلیون و 500 هزار متر مربع آسفالت و احداث چندین پارک بزرگ با ظرفیت های قابل توجه. از جمله اقدامات اتخاذ شده در این دوره می توان به ورزش و سرگرمی برای شهروندان اشاره کرد.

تولید ثروت و درآمدزایی از اقدامات شهرداری سنندج

رشیدی سرمایه گذاری، تولید ثروت و ایجاد درآمد پایدار در احداث فضای سبز و پارک در مدیریت شهری سنندج را از اقدامات مهم دانست و گفت: توسعه فضای سبز در مناطق منفصل شهری به منظور تحقق خدمات محوری انجام شد. عدالت در مدیریت شهری و تحولات خوبی در این امر انجام شد.

وی افزود: با اقدامات قانونی موثر و با همکاری بسیار خوب دستگاه قضایی برای استیفای حقوق مردم و بیت المال حکم هزار میلیارد تومانی به نفع شهرداری صادر شد که بعضاً مربوط به پرونده هایی که قبل از سال 1400 علیه شهرداری صادر شده بود

شهردار سنندج اذعان داشت که با راهنمایی دستگاه های نظارتی توانسته است این کار را انجام دهد. مترو اقدامات بسیار خوبی برای احقاق حقوق شهر و شهروندان و رسیدگی به ساخت و سازهای غیرمجاز انجام داده ایم.

پروژه سرمایه گذاری بیش از 6 میلیارد تومان اعلام شد

وی گفت: بیش از 6 میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری تعریف و افشا شده است. امیدواریم با ورود سرمایه گذاران شاهد اجرای این پروژه ها و ایجاد ثروت و درآمد پایدار برای شهر و شهرداری باشیم.

وی خطاب به استاندار کردستان گفت: انتخاب شما به عنوان یک کرد اهل سنت امیدی را در جامعه مدنی استان ایجاد کرد و قطعا عملکرد شما در آبادانی شهرستان و رفع مشکلات این امید در دل مردم و اراده دو چندان شد زمینه اعتماد به نخبگان را تا حد امکان افزایش دهید.

شهردار سنندج افزود: امروز که دولت به نخبگان کرد اهل سنت اعتماد کرده است باید با تلاش و کار جهادی این اعتماد را برگردانیم و با این بینش هر کاری که بتوانیم با اخلاص انجام خواهیم داد.

شهردار سنندج خطاب به استاندار کردستان گفت: کارنامه پر از تجربیات شما در دوره شورا، نمایندگی مجلس و سمت های رهبری در دستگاه های اجرایی بی شک سرمایه ارزشمندی برای توسعه استان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.