افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 17 October , 2024
0

یحیی سنور قطعا کشته شد! سند را اینجا ببینید + عکس

  • کد خبر : 400360

ادعای قتل یحیی السنوار؛ مقامات رژیم صهیونیستی ادعا کردند که رهبر حماس در غزه کشته شده است در تحولی که می تواند نقطه عطفی در درگیری های اخیر در غزه باشد، مقامات اسرائیلی مدعی شده اند که یحیی السنوار، رهبر حماس در نوار غزه در جریان یک عملیات نظامی کشته شده است. عملیات این خبر […]

ادعای قتل یحیی السنوار؛ مقامات رژیم صهیونیستی ادعا کردند که رهبر حماس در غزه کشته شده است در تحولی که می تواند نقطه عطفی در درگیری های اخیر در غزه باشد، مقامات اسرائیلی مدعی شده اند که یحیی السنوار، رهبر حماس در نوار غزه در جریان یک عملیات نظامی کشته شده است. عملیات

این خبر که هنوز از سوی حماس تایید نشده از سوی چند رسانه اسرائیلی و برخی منابع بین المللی منتشر شده است.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در بیانیه ای گفت: “یحیی السنوار توسط سربازان ما کشته شد. اما هنوز ماموریت به پایان نرسیده است. حماس دیگر در غزه حکومت نخواهد کرد.”

Escenario de terror <a href=یحیی سنور چطور شد؟” />

بر اساس گزارش های منتشر شده، این عملیات روز چهارشنبه در منطقه تل السلطان در شهر رفح انجام شد. رادیو ارتش اسرائیل مدعی شد که السنور در جریان درگیری جلیقه نظامی به تن داشت و در کنار یک فرمانده میدانی دیگر بود.

روزنامه یدیعوت آحارونوت هویت دو همکار السنوار به نام های محمود حمدان و هانی حمیدان از مقامات ارشد حماس را اعلام کرده است. همچنین گزارش شده است که در کنار جسد منسوب به الصنوور یک قبضه اسلحه AK کشف شده است.

لحظه دلخراش بیرون آوردن جسد یحیی سنور از محل قتل! + عکس

مقامات اسرائیلی مدعی شده اند که آزمایش DNA و بررسی دندان های جسد پیدا شده هویت السنوار را تایید کرده است. با این حال وب سایت آمریکایی اکسیوس به نقل از دو مقام اسرائیلی گزارش داد که این عملیات احتمالا تصادفی بوده و بر اساس اطلاعات قبلی نبوده است.

از سوی دیگر شبکه العالم این خبر را “کاملا کذب” خواند و آن را اقدامی برای جمع آوری اطلاعات از سوی اسرائیل دانست. تاکنون حماس یا دیگر گروه های فلسطینی به طور رسمی به این ادعا پاسخ نداده اند.

یحیی السنوار، متولد 1962، یکی از چهره های کلیدی حماس بود که پس از 23 سال حبس در اسرائیل، در سال 2017 به رهبری این جنبش در غزه رسید. وی به عنوان یکی از طراحان اصلی عملیات «طوفان الاقصی» در 7 اکتبر 2023 شناخته می شد.

لحظه وحشتناک شهادت یحیی سنور (18+)

این خبر همزمان با ادامه درگیری ها در نوار غزه و بحرانی بودن وضعیت انسانی در این منطقه منتشر می شود. تایید یا تکذیب نهایی این خبر می تواند تاثیر بسزایی در روند توسعه منطقه داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400360

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.