افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 17 October , 2024
0

«نسل Z» چالش جدید مدیران شرکت ها و کارخانه ها چرا بسیاری از شرکت ها این جوانان را اخراج می کنند؟

  • کد خبر : 400357
«نسل Z» چالش جدید مدیران شرکت ها و کارخانه ها چرا بسیاری از شرکت ها این جوانان را اخراج می کنند؟

به گزارش بازار به نقل از یورونیوز، جوانان «نسل Z» در حالی وارد بازار کار می شوند که گزارش جدید نشان می دهد که شرکت ها از استخدام این جوانان تازه فارغ التحصیل راضی نیستند و حتی ممکن است در آینده از استخدام آنها خودداری کنند. از هر 10 شرکتی که در این تحقیق شرکت […]

به گزارش بازار به نقل از یورونیوز، جوانان «نسل Z» در حالی وارد بازار کار می شوند که گزارش جدید نشان می دهد که شرکت ها از استخدام این جوانان تازه فارغ التحصیل راضی نیستند و حتی ممکن است در آینده از استخدام آنها خودداری کنند. از هر 10 شرکتی که در این تحقیق شرکت کرده اند، حدود شش شرکت اعلام کرده اند که اخیراً یکی از فارغ التحصیلان جوان تازه استخدام شده را اخراج کرده اند.

بسیاری از کارفرمایان که جوانان نسل Z را استخدام کرده اند از کار خود و نحوه انطباق آنها با محیط کار شکایت دارند. مدیران استخدام گزارش کرده اند که بسیاری از ژنرال زرهای جوان نمی توانند حجم کار خود را در محل کار مدیریت کنند، اغلب دیر سر کار می آیند و یاد نگرفته اند که چگونه لباس بپوشند و مناسب صحبت کنند.

بر اساس گزارش «اینتلجنت» که در زمینه مشاوره کارگری و آموزشی فعالیت می کند، از هر شش کارفرما یک نفر تمایلی به استخدام جوانان نسل Z ندارد.

این گزارش بر اساس گفتگو با نزدیک به هزار نفر از مدیران بخش پیمانکاری شرکت تهیه شده است.

کارفرمایان که ابراز بی میلی خود را برای استخدام جوانان Gen Z اعلام کرده اند که دلیل اصلی این امر شهرت جوانان Gen Z است که به سرعت احساس توهین می کنند و همیشه معتقدند که حق با آنهاست.

بیش از نیمی از مدیران بخش استخدامی که در این تحقیق مصاحبه شده اند اظهار داشته اند که جوانان نسل Z از عدم آگاهی شغلی رنج می برند. آنها همچنین معتقدند که جوانان نسل Z در برقراری ارتباط مشکل دارند و بازخوردهای محل کار را به راحتی تحمل نمی کنند. به گفته آنها، جوانان نسل Z به طور کلی آمادگی کار در یک محیط حرفه ای را ندارند.

نسل Z به کسانی اطلاق می شود که بین سال های 1997 میلادی (حدود 1376 میلادی) و اوایل سال 2010 میلادی (حدود 1390 میلادی) متولد شده اند.

هالی اشرود، استاد دانشگاه برکلی در ایالت کالیفرنیای آمریکا، در این زمینه معتقد است که جوانان نسل Z “انتظارات غیر واقعی” از محیط کار دارند و در برقراری ارتباط با روسای خود مشکل دارند.

او می‌گوید: «آنها فاقد مهارت‌های اساسی مانند نحوه تعامل اجتماعی با مشتریان و همکاران هستند و از آداب معاشرت در محل کار اطلاعی ندارند.
به گفته این استاد دانشگاه کالیفرنیا، رهبران جوانان ژنرال Z علاوه بر “مدیر” مجبورند نقش “مربی” را نیز ایفا کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.