افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

OnePlus هفته آینده OxygenOS 15 را معرفی خواهد کرد

  • کد خبر : 400302
OnePlus هفته آینده OxygenOS 15 را معرفی خواهد کرد

OnePlus به زودی نسخه جدید سیستم عامل خود یعنی OxygenOS 15 را ارائه خواهد کرد. معرفی رسمی آن برای 24 اکتبر برنامه ریزی شده است و شعار اصلی این نسخه جدید “سرعت با هوش مصنوعی ملاقات می کند” خواهد بود. OxygenOS 15 مبتنی بر اندروید 15 است و انتظار می رود از بسیاری از ویژگی […]

OnePlus به زودی نسخه جدید سیستم عامل خود یعنی OxygenOS 15 را ارائه خواهد کرد. معرفی رسمی آن برای 24 اکتبر برنامه ریزی شده است و شعار اصلی این نسخه جدید “سرعت با هوش مصنوعی ملاقات می کند” خواهد بود. OxygenOS 15 مبتنی بر اندروید 15 است و انتظار می رود از بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی بهره مند شود. با دی جی همراه باشید.

تمرکز بر هوش مصنوعی

همانطور که اوپو امروز سیستم عامل جدید ColorOS 15 خود را معرفی کرد، به نظر می رسد که OnePlus نیز به دنبال تمرکز شدید روی هوش مصنوعی در OxygenOS 15 است. هوش مصنوعی در دنیای فناوری اهمیت فزاینده ای پیدا می کند و شرکت ها به دنبال استفاده از آن برای بهبود کاربر هستند. تجربه بنابراین روند شرکت هایی مانند Oppo و OnePlus دور از انتظار نیست.

وان پلاس چندین ماه است که روی ویژگی های هوش مصنوعی کار می کند. این ویژگی ها شامل ابزار پاک کن هوش مصنوعی است که در ماه آوریل معرفی شد و همچنین پروژه های جدیدتری مانند Gemini و نسخه مکالمه آن، Gemini Live. این ابزارها به کاربران این امکان را می دهند که با استفاده از هوش مصنوعی به راحتی کارهای مختلفی مانند تمیز کردن تصاویر، مکالمه طبیعی با هوش مصنوعی و حتی اجرای دستورات پیچیده را انجام دهند.

OxygenOS 15 و رقابت با ColorOS 15

در حالی که OnePlus همچنان از برند OxygenOS برای دستگاه های جهانی خود استفاده می کند، ColorOS Oppo نقش مهمی در بازار گوشی های هوشمند در چین و برخی مناطق دیگر ایفا می کند. هر دو شرکت (OnePlus و Oppo) زیرمجموعه های شرکت بزرگتر BBK Electronics هستند و بنابراین، انتظار می رود که شباهت های زیادی بین ویژگی های ColorOS 15 و OxygenOS 15 وجود داشته باشد.

ColorOS 15 که اخیراً معرفی شده است، تمرکز زیادی بر هوش مصنوعی دارد و ابزارهایی مانند Aurora Engine و Tidal Engine را برای بهبود عملکرد رندر و انیمیشن معرفی می کند. علاوه بر این، این سیستم عامل از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد سیستم و روان‌تر کردن تجربه کاربری استفاده می‌کند. OxygenOS 15 احتمالاً دارای این ویژگی ها نیز خواهد بود و تمرکز مشابهی روی هوش مصنوعی دارد.

دستگاه های جدید و OxygenOS 15

طبیعی است که انتظار می رود گوشی های جدید وان پلاس از همان ابتدا با سیستم عامل OxygenOS 15 عرضه شوند. یکی از این دستگاه‌هایی که احتمالاً با سیستم‌عامل عرضه می‌شود، OnePlus 13 است که انتظار می‌رود در ماه اکتبر در چین عرضه شود. با این حال، عرضه جهانی این گوشی ممکن است تا اوایل سال 2025 به تعویق بیفتد. این گوشی از آخرین تراشه کوالکام استفاده خواهد کرد. تراشه ای که چند روز قبل از عرضه وان پلاس 13 ارائه می شود.

زمان تحویل و انتظارات

معرفی OxygenOS 15 گام بزرگی برای OnePlus است، به خصوص با توجه به اینکه این شرکت تمرکز زیادی روی بهبود تجربه کاربری و استفاده از هوش مصنوعی دارد. کاربران منتظرند ببینند چه ویژگی های جدیدی در این سیستم عامل ارائه می شود و چگونه این ویژگی ها می توانند عملکرد دستگاه های OnePlus را بهبود بخشند.

با این حال، ارائه رسمی در 24 اکتبر برگزار می شود و مطمئناً تا آن زمان اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی های دقیق OxygenOS 15 منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.