افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 17 October , 2024
0

رصد ویژه موضوعات راهبردی سازمان تامین اجتماعی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 400005
رصد ویژه موضوعات راهبردی سازمان تامین اجتماعی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترمصطفی سالاری رئیس سازمان تامین اجتماعی در اولین هفته پس از انتصاب خود به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی تلاش ویژه ای برای تسریع در برنامه و اهداف پیش بینی شده و عملیاتی شدن آنها داشته است. با توجه به مهلت مقرر برای ارائه پیشنهادات مربوط به لایحه بودجه توسط نهادهای […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترمصطفی سالاری رئیس سازمان تامین اجتماعی در اولین هفته پس از انتصاب خود به عنوان رئیس سازمان تامین اجتماعی تلاش ویژه ای برای تسریع در برنامه و اهداف پیش بینی شده و عملیاتی شدن آنها داشته است.

با توجه به مهلت مقرر برای ارائه پیشنهادات مربوط به لایحه بودجه توسط نهادهای ملی، جلساتی با مدیران و کارشناسان سازمان به منظور بررسی مسائل مربوط به سازمان تامین اجتماعی در لایحه قانون برنامه و بودجه کل کشور برگزار شد کشور و پیگیری مسائل مربوطه

ضمناً سلسله جلساتی با حضور مسئولین حوزه های مختلف سازمان جهت تهیه و پیش نویس آیین نامه های مربوط به برنامه هفتم توسعه برگزار و سازوکارهای برنامه ریزی سیاست ها و اهداف سازمان در این برنامه مورد بررسی قرار گرفت.

تشکیل جلسه منابع و هزینه های سازمانی با هدف بررسی راهکارهای تعادل و حل نارضایتی در صندوق تامین اجتماعی جلسه بررسی مشکلات، به روز رسانی و توسعه خدمات غیر حضوری سازمان در راستای تدوین و نهایی شدن طرح تحول دیجیتال، جلسه بررسی مشکلات، تکمیل و بهبود کیفیت طرح نسخه الکترونیکی، جلسه بررسی اصلاح ساختار درمان و نظام ارجاع و پزشک خانواده با هدف انجام طرح درمان رایگان کامل یکی از جلساتی بود که بر اساس آن برگزار و پیگیری شد. با اهداف و برنامه های اعلام شده توسط مدیر کل سازمان در مراسم معرفی.

همچنین با توجه به تاکید مدیرعامل سازمان مبنی بر جلب حمایت دولت و شورای اسلامی در مدیریت چالش های سازمان، جلسات متعددی با نمایندگان شورای اسلامی به ویژه با اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد. کمیسیون اجتماعی . ، تبادل نظر و پیشنهاد موضوعات و مطالبات سازمان تامین اجتماعی از قانونگذار.

شرکت در جلسه کمیسیون تخصصی شورای هماهنگی اقتصادی سران سه قوه و ارائه گزارش از آخرین وضعیت و شرایط سازمان و مطالبات این سازمان در شورای مذکور و پیگیری تامین منابع لازم برای اجرای طرح تناسب، حضور در جلسه فوق العاده طرح درمان خانواده با حضور ریاست محترم جمهور و همچنین حضور در جلسه قبل از مجمع شستا از دیگر برنامه های مدیرعامل این سازمان در این هفته بود.

دیدار با هیات مدیره سازمان و بررسی آخرین امور جاری سازمان در جلسات جداگانه با معاونین و مدیران حوزه های مختلف سازمان و دریافت گزارش از آخرین وضعیت و مسائل مربوط به هر حوزه، جلسه ای با حضور نمایندگان شرکای اجتماعی سازمان اعم از حوزه کارفرمایان، کارگران و بازنشستگان به منظور تبادل نظر پیرامون مطالبات و مشکلات آنان از اقدامات دکتر سالاری در هفته اول مدیریت تامین اجتماعی است. آژانس .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.