افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 17 October , 2024
0

تحریم‌های جدید انگلیس علیه کشتی‌ها و نفتکش‌های LNG روسیه

  • کد خبر : 400003
تحریم‌های جدید انگلیس علیه کشتی‌ها و نفتکش‌های LNG روسیه

به گفته بازار، بریتانیا می گوید که «ناوگان ارواح» از اقدامات غیرقانونی برای دور زدن محدودیت های غرب علیه نفت روسیه استفاده می کند. دولت بریتانیا اعلام کرده است که با مقامات دریایی همکاری خواهد کرد تا کشتی های روسی با بیمه مشکوک را ملزم کنند تا جزئیات وضعیت بیمه خود را هنگام عبور از […]

به گفته بازار، بریتانیا می گوید که «ناوگان ارواح» از اقدامات غیرقانونی برای دور زدن محدودیت های غرب علیه نفت روسیه استفاده می کند.

دولت بریتانیا اعلام کرده است که با مقامات دریایی همکاری خواهد کرد تا کشتی های روسی با بیمه مشکوک را ملزم کنند تا جزئیات وضعیت بیمه خود را هنگام عبور از کانال انگلیسی ارائه کنند. همچنین دولت انگلیس هشدار داد: هر بازیگری که فعالیت های مخرب روسیه را تسهیل و حمایت کند ممکن است مشمول تحریم شود.

روسیه در برابر فشار غرب برای محدود کردن صادرات نفت خود مقاومت کرده است و سال گذشته شاهد افزایش تعداد تانکرهای نفتی حامل محموله‌هایی بود که توسط شرکت‌های غربی تضمین نشده بود.

با توقیف این 18 کشتی، تعداد نفتکش های روسی مورد حمله بریتانیا اکنون به 43 نفتکش رسیده است. نفتکش های دستگیر شده نمی توانند وارد بنادر بریتانیا شوند یا از خدمات دریایی این کشور استفاده کنند.

دولت انگلیس اعلام کرد که اقدام بی رحمانه انگلیس علیه ناوگان ارواح به این سیستم آسیب می رساند و ماشین جنگی پوتین را از درآمد حیاتی محروم می کند. این تانکرها محموله های نفتی به ارزش حدود 4.9 میلیارد پوند (6.37 میلیارد دلار) در سال گذشته حمل کردند.

در راستای اقدام اخیر، انگلیس شرکت گاز روسیه «روسگازدوبیچا» را هدف قرار داد.

به گزارش رویترز، دیوید لمی، وزیر امور خارجه بریتانیا در بیانیه‌ای گفت: ما باید همیشه با فعالیت‌های بد روسیه مقابله کنیم، چه تاکتیک‌های غیرقانونی برای تقویت سینه جنگی پوتین، چه حملات سایبری و یا وحشیگری در جبهه اوکراین.

تحریم‌های جدید بریتانیا در حالی صورت می‌گیرد که تعداد فزاینده‌ای از نفتکش‌هایی که به دلیل نقششان در حمل و نقل نفت روسیه تحریم شده‌اند، به خدمت بازگشته‌اند که بر تلاش‌های غرب برای محدود کردن دسترسی مسکو به دلارهای نفتی تأثیر می‌گذارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=400003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.