افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 17 October , 2024
0

ناکامی کارگردان در سینما را با سریالی جدید جبران کنید!/حرف های تاسف انگیز – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 399993
ناکامی کارگردان در سینما را با سریالی جدید جبران کنید!/حرف های تاسف انگیز – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

خبرگزاری مهر – گروه هنر – آتیه موذن: «هفت روز سیما» عنوان بسته تحلیلی خبری است که در پایان هر هفته متن و حواشی اخبار صدا و سیما و شبکه تلویزیونی داخلی را مرور می کند. همچنین در این بسته نگاهی به شایعات و اخبار غیر رسمی می اندازیم و سعی می کنیم در کمترین […]

خبرگزاری مهر – گروه هنر – آتیه موذن: «هفت روز سیما» عنوان بسته تحلیلی خبری است که در پایان هر هفته متن و حواشی اخبار صدا و سیما و شبکه تلویزیونی داخلی را مرور می کند. همچنین در این بسته نگاهی به شایعات و اخبار غیر رسمی می اندازیم و سعی می کنیم در کمترین زمان ممکن به بزرگترین اخبار هفته در شبکه های تلویزیونی و نمایش های خانگی پی ببریم.

امروز پنجشنبه 5 مهرماه می توانید با شماره 170 بسته خبری «هفت روز سیما» هماهنگ شوید.

چهره هفته: مهران مدیری

مدیر این هفته در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی صدا و سیما. سریال از پخش آن در شبکه نمایش خانگی خبر داد و نوشت: سریال طنزی که در حال آماده شدن بود آماده است. مدیر او همچنین تاریخ پخش این سریال را 23 آبان اعلام کرد و البته اعلام کرد که به زودی نام سریال اعلام می شود زیرا هنوز بر سر آن دعوا وجود دارد. قبل از این “پدر قهوه” با تاکید روی کسری او با این نام و البته این انتخاب شد کسری تاکیدی بر ساتارا است به طوری که لحن و دلیل نام آن مشخص باشد. این سریال نیز درباره یک تاجر قهوه است و سازندگان به همین دلیل این نام را انتخاب کرده اند.

مدیر او این روزها نمایش خانگی «گل یا پوچ» را نیز در شبکه دارد و «لاس 6 صبح» در سینما در حال پخش است. اولین نمایش فیلم مدیر او بار دیگر نشان داد که توانایی کار در تلویزیون (اعم از رادیو و شبکه خانگی) را دارد و نه در سینما. این روزها تمجید از نمایش «گل یا پوچ» او ثابت می کند که او توانسته مخاطبانش را بهتر با این نمایش درگیر کند. ضمن اینکه حضور او در این برنامه در کنار جذابیت هایش باعث تازگی مسابقه شد.

اکران «6 صبح» برای مهران مدیری یک شکست تمام عیار بود که شاید به خاطر فیلمنامه این فیلم باشد. بلند می شود معلوم شد که حتی از ابتدا هم نمی توان موقعیت و داستان تازه و تازه ای خلق کرد. من خود فیلم نتوانست اشتباهات فیلمنامه را بپوشاند و نیمه اول فیلم عملاً پیش رفت بارداری تبدیل به موسیقی برای یک چهره جوان شد. مشخص نیست چرا کارگردانی اعتبار خود را برای این فیلم خرج کرده و آن را بهترین اثر سینمایی نامیده است. خاکستر نام برد، در حالی که تاکنون تنها 7 میلیارد فروخته است.

اکنون مردم منتظر جدیدترین محصول هستند. مدیر و سریال جدید اوست و البته می دانیم که در حال نگارش فیلمنامه برای تلویزیون است و مسئولان چندین بار در مورد توافقات اولیه با او صحبت کرده اند اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده اند.

جنجال هفته: چهره خانواده

برنامه خانواده سیما این هفته با انتشار آگهی تبلیغاتی از مخاطبان خود بابت پخش موسیقی فیلم در تیتراژ پایانی عذرخواهی کرد. این آگهی با فاصله ای بین پخش برنامه و برنامه منتشر شد که هیچکس متوجه آن نشد خاکستر یه جورایی نبود رئیس جمهور قرار دادن رسانه قبل از این هیچ عکس و فیلمی از برنامه در شبکه های اجتماعی وجود نداشت یا حداقل چیزی نبود که کاربران آن را ببینند و حالا تلویزیون یا تهیه کنندگان بخواهند به آن واکنش نشان دهند. با این حال، انتشار اطلاعیه و همچنین آوردن تاریخ برنامه خودش کمک کرد تا این جنجال بیشتر نمایان شود.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: به دلیل سهل انگاری و خطای فردی، بخشی از موسیقی یک فیلم ایرانی بدون رعایت حدود شرع پخش شد. اجرا کنید حادثه متوجه این اشتباه شد و ضمن رسیدگی جدی به علت این سهل انگاری، راه را برای تکرار اشتباه بستند. به این ترتیب از مخاطبان و همکاران همیشگی «سیما گده» بابت این اشتباه عذرخواهی می کنم. نشان می دهیم و اینکه این برنامه سابقه ای طولانی دارد که اساس سبک زندگی اسلامی ایرانی و با محتوایی برگرفته از ارزش های اسلام و انقلاب و با کارشناسان ما به خودمان به عنوان متخصص و متعهد، توجه و توجه به تعداد زیادی از مخاطبان خواستار افتخار می کنیم.

اطلاعیه رسانه ای چندین به این شکل بود و از تاریخ پخش برنامه ذکر شده، ویدیوی آن نیز در شبکه های اجتماعی بارگذاری شد. ویدیو مربوط به یک موزیکال از فیلم «قصر شیرین» که با زیر صدا یک خواننده آزاد شد.

واکنش هفته؛ صحبت های سرمربی ترکیه ای

این هفته سخنان عجیب یکی از مدیران صدا و سیمای این شبکه تی آر تی ترکیه منتشر شد که با وجود روابط تعاملی ایران و ترکیه، به تنش بین دو کشور دامن زد. او به قول جاده. اندری شبکه من او به زبان فارسی صحبت کرد و دلیل آن را این بود که ایران باید اذیت شود. سخنان عجیبی که می تواند موجی از نفرت را بین دو کشور برانگیزد.

احمد نوروزی نایب رئیس صداوسیما اولین مدیری بود که نسبت به این اتفاق واکنش صریح و رسمی داشت و در شبکه اجتماعی خود نوشت: «هرچند روی گزارش تمرکز می کنیم. قتل عمومی رژیم صهیونیستی روزانه در فلسطین و لبنان و بی معنا بودن دور انداختن ما این حق را برای خود محفوظ می داریم که به دلیل اظهار نظرهای ناسالم و بی پروا، اقدامات متقابل مناسب را انجام دهیم. در Sedavsima ما امیدواریم که مقامات ترکیه مناسب این اظهارات را محکوم کنید و این موضوع را روشن کنید.»

دیروز البته وزیر فرهنگ هم در تماس مستقیم با یکی از مسئولین دفتر ریاست جمهوری ترکیه اتفاق خوبی افتاد و هر دو شکایت به نوعی مطرح شد و امتیاز کسب کرد به طوری که رئیس مرکز ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه از اظهارات اخیر ابراز تاسف کرد و به صراحت اعلام کرد. که این کلمات مربوط به سبک است فکر کرد و رویکرد رئیس جمهور و دولت ترکیه را ندارد.

پیشنهاد هفته؛ طعنه آمیز

برنامه «تنظیم» که چندی پیش از شبکه نسیم پخش شد، جای جدیدی در برنامه دارد. شاید نام برنامه منتظر مخاطب باشد. کمدی اما حضور متفاوت مجریانی چون شهرام شکیبا و اسماعیل باستانی و همچنین بابک افرا خواننده که تجربه بازیگری در برنامه های مختلف را نیز دارد، گروه شیرین و جذابی را رقم زده است.

انسجام برنامه این است که همیشه به یک موضوع می پردازد. مهمانان برنامه مردم عادی هستند و با این مردم عادی موضوعات روزمره مطرح می شود. گاهی با توجه به مضمون دقایقی از یک سریال یا تیتراژ پخش می شود که مربوط به سال های دور است. در فضا برنامه های تلویزیونی مکالمه محور که از خلاقیت کمتری استفاده می کنند، حداقل این چالش ها هم ریسک هستند و هم اگر تداوم فرآیند حرفه ای به تجربیات. تازگی تمام کردن

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.