افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 17 October , 2024
0

واعظی: دولت باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از افزایش قیمت انجام دهد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 399950
واعظی: دولت باید تمام تلاش خود را برای جلوگیری از افزایش قیمت انجام دهد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترمحمود واعظی معاون و رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در پیامی به اخلالگران و سودجویان بازار که باعث افزایش 30 درصدی قیمت برخی کالاها شده اند واکنش نشان داد و در ایکس نوشت: شرایط حساس کشور تا دولت چهاردهم می طلبد با همه برای جلوگیری از افزایش قیمت، Tuan […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترمحمود واعظی معاون و رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در پیامی به اخلالگران و سودجویان بازار که باعث افزایش 30 درصدی قیمت برخی کالاها شده اند واکنش نشان داد و در ایکس نوشت: شرایط حساس کشور تا دولت چهاردهم می طلبد با همه برای جلوگیری از افزایش قیمت، Tuan تلاش کرده است مسیر نیل برای رفاه نسبی عمومی، شاهد بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی و بازآفرینی و تقویت بنیان اجتماعی نظام به صورت «عملی» باشد.

متن پیام به شرح زیر است:

در هفته‌های اخیر و پس از عملیات موفقیت‌آمیز «عوده صادق (2)»، با توجه به جنگ روانی گسترده رژیم صهیونیستی و متعاقب آن رویکرد دولت در عرصه سیاست خارجی، سازماندهی مدیریت میانی و تعدیل بودجه سال 1404 کشور، برخی سودجویان و اخلالگران بازار از فرصت و گرانی برخی کالاها در قالب استفاده کردند. فلنج تا (30) درصد افزایش یافته است.

افزایش قیمت کالاها باعث افزایش تورم و کاهش سفره خانواده و در نهایت نگرانی جامعه می شود. آن هم در ابتدای کار دولت.

از این رو دستگاه های دولتی ذیربط موظفند از یک سو قیمت ها را عاجل کنترل کرده و بر گرانی ها نظارت کنند بی نظمی از طرفی در بازار هستند.

شرایط حساس کشور دولت چهاردهم را می طلبد با همه برای جلوگیری از افزایش قیمت، Tuan تلاش کرده است مسیر نیل برای رفاه نسبی عمومی، شاهد بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی و بازآفرینی و تقویت بنیان اجتماعی نظام به صورت «عملی» باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399950

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.