افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 17 October , 2024
1

پرونده افترا 650 میلیون دلاری؛ تجزیه و تحلیل چینی و گره های بازده

  • کد خبر : 399932
پرونده افترا 650 میلیون دلاری؛ تجزیه و تحلیل چینی و گره های بازده

نمایندگان حقوقی شرکت تحلیل بلاک چین تحلیل زنجیره ای آنها قرار است در 16 اکتبر (25 اکتبر) در دادگاه عالی نیویورک حاضر شوند تا به پرونده ای که در ژانویه 2024 (روز 1402) علیه این شرکت تشکیل شده بود رسیدگی کنند. اتهام تهمت و افترا مطرح شده است به گزارش اسمارتک نیوز بر اساس اسناد […]

نمایندگان حقوقی شرکت تحلیل بلاک چین تحلیل زنجیره ای آنها قرار است در 16 اکتبر (25 اکتبر) در دادگاه عالی نیویورک حاضر شوند تا به پرونده ای که در ژانویه 2024 (روز 1402) علیه این شرکت تشکیل شده بود رسیدگی کنند. اتهام تهمت و افترا مطرح شده است

به گزارش اسمارتک نیوز بر اساس اسناد موجود در سایت تحلیل حقوقی داربست منتشر شده، قاضی پرونده در مورد درخواست رد پرونده توسط تیم حقوقی Chinalysis تصمیم گیری خواهد کرد.

پروژه YieldNodes

Chinalysis توسط Exceptional Media Ltd، شرکتی که پشت پروژه سرمایه گذاری بلاک چین Yield Nodes قرار دارد، شکایت کرده است. با توجه به اسناد قانونی ارائه شده توسط Exceptional Media، Chinalysis به اشتباه پروژه گره های بازده را به عنوان ”کلاهبرداری سرمایه گذاریمعرفی کرده است

رسانه استثنایی به دلیل لطمه زدن به اعتبار و از دست دادن مشتریان، حداقل ها را می طلبد 650 میلیون تومان خسارت وارد شده است و همچنین ادعا می کند که قصد سوء وجود داشته است.

در دادخواستی که در 22 ژانویه 2024 (2 بهمن 1402) تقدیم شده است، آمده است:

«در حدود هفته سوم ژانویه 2023 (D1401)، شاکی تماسی از یکی از شرکت Chinalysis دریافت کرد که به شاکی اطلاع داد که Chinalysis پروژه Yield Nodes را به عنوان یک کلاهبرداری طبقه‌بندی کرده است. نماینده Chinalysis به شاکی اطلاع داد که طبقه بندی ممکن است حذف شود یا “ریسک بالابرای تغییر، اما چنین امکانی باید به عنوان یکفرصتممکن است چندین ماه طول بکشد.

از زمان طرح اولیه شکایت، تیم حقوقی Chinalysis چندین درخواست برای رد این پرونده ارائه کرده است. به گفته Chinalysis، Exceptional Media و Yield Nodes نتوانسته‌اند ثابت کنند که پروژه Yield Nodes کلاهبرداری نیست یا ادعاهای Chinalysis را رد کند.

طبق سندی که توسط تیم حقوقی Chinalysis ارائه شده است، “شکایت ادعای دروغ بودن را ندارد.”

در ادامه این سند آمده است که گزارش Chinalysis Project YieldNodes را به عنوان یک کلاهبرداری سرمایه گذاری شناسایی کرده است، “یک کلاهبرداری که به طور معمول به کاربران وعده بازگشت سرمایه بیش از حد را می دهد، اغلب بر اساس یک استراتژی معاملاتی الگوریتمی که”امکان آسیب وجود ندارد“”. همچنین ادعا می‌کند که شکست شاکی در تعریف اینکه چگونه تحلیل Chinalysis ناقص بوده است “نشان می‌دهد که به احتمال زیاد پروژه Yield Nodes در واقع یک کلاهبرداری سرمایه‌گذاری است.”

Chinalysis به این دلیل که “شکایت به ادعای شاکی مبنی بر عدم توضیح اینکه چرا پروژه یک کلاهبرداری سرمایه گذاری نیست (چه رسد به هر نوع دیگر تقلب) اعتراض می کند، درخواست رد کرده است.

Chinalysis همچنین درخواست کرده است که این پرونده به دلیل عدم صلاحیت دادگاه عالی نیویورک برای رسیدگی به این نوع اختلافات تجاری و مدنی منتفی شود.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-17 14:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.