افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 17 October , 2024
1

خواننده مشهور «وان دایرکشن» درگذشت

  • کد خبر : 399868
خواننده مشهور «وان دایرکشن» درگذشت

لیام پین، خواننده سابق گروه وان دایرکشن، شب چهارشنبه 16 اکتبر (25 مهر) پس از سقوط از بالکن اتاق خود در طبقه سوم هتلی در بوینس آیرس درگذشت. جسد این خواننده 31 ساله بیرون از هتل پیدا شد اطلاع رسانی کند عرشه آنلاین پین که در ولورهمپتون بریتانیا به دنیا آمده بود، اولین بار در […]

لیام پین، خواننده سابق گروه وان دایرکشن، شب چهارشنبه 16 اکتبر (25 مهر) پس از سقوط از بالکن اتاق خود در طبقه سوم هتلی در بوینس آیرس درگذشت. جسد این خواننده 31 ساله بیرون از هتل پیدا شد

اطلاع رسانی کند عرشه آنلاین پین که در ولورهمپتون بریتانیا به دنیا آمده بود، اولین بار در سال 2008 با شرکت در تست بازیگری ITV برای X Factor به ستاره شدن رسید، اما سیمون کاول به او گفت که “دو سال دیگر بازگردد”.

لیام جیمز پین خواننده انگلیسی و عضو سابق گروه معروف One Direction ستاره ای بود که با صدای گرم و جذاب خود میلیون ها طرفدار داشت. او متولد سال 1993 است و از همان ابتدای حضورش در برنامه تلویزیونی X Factor استعداد خارق العاده خود را به نمایش گذاشت.

با تشکیل وان دایرکشن، لیام به همراه سایر اعضای گروه به سرعت به یکی از محبوب ترین اعضای گروه پسر محبوب تبدیل شد. پس از ترک گروه، لیام به حرفه انفرادی خود ادامه داد و آلبوم ها و تک آهنگ های موفق را منتشر کرد و ثابت کرد که می تواند به عنوان یک هنرمند مستقل نیز بدرخشد.

زندگی شخصی لیام همیشه در مرکز توجه رسانه ها بوده است. او چندین رابطه عاشقانه را تجربه کرد و یک پسر داشت. لیام علاوه بر موسیقی به فوتبال نیز علاقه زیادی داشت و از طرفداران پر و پا قرص تیم وست برومویچ بود.

لیام پین علیرغم موفقیت های فراوانش در 31 سالگی درگذشت. این خبر همچنان تکان دهنده و مبهم به نظر می رسد.

علت مرگ لیام پین چه بود؟

به گفته پلیس بوئنوس آیرس، مأموران در محل حادثه ابتدا با گزارش هایی از «مردی عصبی که احتمالاً تحت تأثیر مواد مخدر و الکل بوده است» مواجه شدند. به محض ورود به هتل به مسئولان اطلاع دادند که صدای بلندی در پاسیو داخلی شنیده شده است. کمی بعد جسد در آنجا پیدا شد. از همان لحظه تحقیقات پلیس آغاز شد. آلبرتو کرسنتی، مدیر خدمات فوریت های پزشکی به رسانه های محلی گفت که پین ​​”جراحات جدی” دیده است و کالبد شکافی انجام خواهد شد. کرسنتی از پاسخ به سؤالات در مورد شرایط سقوط پین از بالکن خودداری کرد.

وزارت امور خارجه بریتانیا تایید کرد که با مقامات آرژانتینی “در رابطه با گزارش های مربوط به مرگ یک مرد انگلیسی” در تماس بوده است. اما جزئیات بیشتری تاکنون ارائه نشده است.

به نظر می رسد پین چند ساعت قبل از این حادثه در اسنپ چت پستی ارسال کرده و گفته است: «روز خوبی در آرژانتین است. “

وقتی خبر مرگ او منتشر شد، طرفداران شروع به تجمع در خارج از هتل بوئنوس آیرس کردند، جایی که مرگ ناگهانی لیام پین رخ داد، که باعث شد پلیس ورودی را مسدود کند. برخی به یاد او شمع روشن کردند.

واکنش سلبریتی ها به مرگ ناگهانی لیام پین

مکس جورج از The Wanted مرگ او را “کاملا ویرانگر” توصیف کرد.

وی در اینستاگرام گفت: من از ملاقات شخصی با او لذت بردم و در چند سال گذشته زمان ارزشمندی را با او سپری کردم.

اولی مورز که سال گذشته در برنامه X Factor One Direction ظاهر شد، گفته است که “چیزی برای گفتن” ندارد.

لیام همان علاقه‌ها، همان رویاهای من را داشت، بنابراین دیدن پایان زندگی‌اش با این سن کم، من را برای خانواده‌اش و البته برای پسرش که اکنون پدرش را از دست می‌دهد بسیار ناراحت می‌کند. “، گفت. او در اینستاگرام نوشت و من ویران شده ام.

هیچ یک از هم گروهان پین هنوز پیامی در مورد مرگ او ارسال نکرده اند.

حاشیه های اخیر از زندگی شخصی پین

لیام پین در سال 2016 با شریل تویدی، ستاره Girls Aloud آشنا شد و سال بعد صاحب پسری به نام بیر شد. این زوج در سال 2018 از هم جدا شدند.

اوایل این هفته، یکی دیگر از شرکای سابق، مایا هنری، از طریق وکلای خود به رسانه ها گفت که نامه توقف و توقفی علیه خواننده صادر کرده است.

او در شبکه های اجتماعی پستی منتشر کرده بود و او را متهم به تماس های مکرر با او کرده بود. پین به این اتهامات پاسخی نداد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399868

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.