افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 17 October , 2024
1

شروع پیش ثبت نام فروش نقدی اعتباری وانت اینرودز از ۵ مهرماه

  • کد خبر : 399862
شروع پیش ثبت نام فروش نقدی اعتباری وانت اینرودز از ۵ مهرماه

با توجه به بازار، بر اساس تفاهم نامه شرکت بهمن موتور و بانک قرض الحسنه مهر ایران، پیش ثبت نام پیشنهاد اعتبار نقدی اینرودز وان باری از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 5 مهرماه آغاز و تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت. 00 صبح روز دوشنبه 30 اکتبر. طرح پیش ثبت نام که به صورت […]

با توجه به بازار،

بر اساس تفاهم نامه شرکت بهمن موتور و بانک قرض الحسنه مهر ایران، پیش ثبت نام پیشنهاد اعتبار نقدی اینرودز وان باری از ساعت 10 صبح روز پنجشنبه 5 مهرماه آغاز و تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت. 00 صبح روز دوشنبه 30 اکتبر.

طرح پیش ثبت نام که به صورت اینترنتی انجام می شود از تاریخ فوق در سایت فروش گروه بهمن به نشانی www.bahman.iranecar.com برای متقاضیان ون Inroads در دسترس خواهد بود.

بر اساس این گزارش، تسهیلاتی برای خرید وانت بار اینرودز بر اساس شرایط و ضوابط، بخشنامه ها و دستورالعمل های بانک مرکزی در اختیار متقاضیان قرار می گیرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

قیمت وانت بار اینرودز در این طرح 957 میلیون و 488 هزار تومان است و متقاضی در مرحله اول باید 390 میلیون تومان نقدا پرداخت کند.

دو پیش پرداخت بعدی توسط تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران به مبلغ 400 میلیون تومان با نرخ کارمزد 4 درصد و مابقی توسط بهمن موتور به مبلغ 167 میلیون و 488 پذیرفته شد. هزار تومان. با نرخ بهره 23 درصد.

وانت اینرودز مدل 1403 پس از انجام مراحل خرید خودرو حداکثر تا 30 روز کاری به متقاضیان تحویل داده می شود.

لازم به ذکر است اولین پرداخت در زمان تماس و پس از تایید اعتبار مشتری توسط بانک انجام خواهد شد.

بازپرداخت وام 400 میلیون تومانی بانک قرض الحسنه مهر ایران در مدت 36 ماه بالغ بر 12 میلیون و 121 هزار و 200 تومان خواهد بود. همچنین تسهیلات اعطایی بهمن موتور در 24 ماه و از طریق 8 کنترل از متقاضی دریافت می شود. مبلغ هر قسط 28 میلیون و 696 هزار و 500 تومان است.
معرفی Van Inroadzone

باری اینروادز بهمن موتور یکی از وانت های باری صفر کیلومتر در بازار ایران است که با هدف پرکردن خلأ خودرویی با ظرفیت فعالیت در شبکه توزیع بار و مویرگی شهری و به زودی وارد بازار شد. پس از معرفی و عرضه رسمی توانست سهم خوبی در بازار به دست آورد. Inroads یک ون بار با ویژگی های مختلف است که می تواند نیازهای مشاغل مختلف را برآورده کند.

چیزی که فضای خالی وانت باری اینرودز را بیش از پیش نمایان می کرد، نیاز شرکت ها به یک خودروی کم مصرف، با ابعاد کوچک و قابلیت تردد آسان در خیابان های شلوغ شهرهای بزرگ، علاوه بر امکانات رفاهی و ایمنی کافی بود ، که عرضه وانت بار اینروادز توانسته این فاصله را جبران کند.

مشخصات فنی و ویژگی های وانت Inroadzone.

Bari Inroads دارای موتور قدرتمند 1.5 لیتری با حداکثر قدرت 105 اسب بخار و حداکثر گشتاور 140 (Nm) و گیربکس 5 سرعته دستی است. وانت باری اینروادز یکی از بهترین وانت های صفر کیلومتر موجود در بازار ایران است و با استاندارد آلایندگی یورو 5 تولید و عرضه می شود. تسمه تایم، بنابراین می تواند تا 400000 کیلومتر را با حداقل استهلاک طی کند.

از امکانات رفاهی و ایمنی وانت بار اینرودز می توان به فرمان برقی، سیستم پایش فشار باد لاستیک ها (TPMS)، 2 ایربگ، دوربین عقب، سیستم مالتی مدیا 9 اینچی و … اشاره کرد.

ویژگی های Inroads Cargo Van

وانت باری اینرودز در ایران تولید می‌شود، اگرچه محصول مناسب همیشه در این بخش کم بوده است. وانت اینرودز یکی از خودروهای موجود در بازار است که نه تنها مورد استقبال شرکت های مختلف قرار گرفته است، بلکه سایر خودروسازان نیز این خودرو را برای شبکه خدمات پس از فروش خود انتخاب کرده اند که نشان از ظرفیت بالای این خودرو دارد.

نکته حائز اهمیت در مورد وانت بار اینرودز این است که پس از خرید محصول از بهمن موتور امکان استفاده های مختلف وجود دارد و خریداران می توانند فضای وانت بار اینرودز را با توجه به نیاز خود تغییر داده و با توجه به نیاز کاری خود آن را تغییر دهند.

استقبال از وانت باری اینرودز به همین جا ختم نمی شود زیرا این خودرو توانسته جای خالی وسیله نقلیه ای مناسب برای سفرهای سبک در طبیعت و موتورخانه ها را پر کند.

وانت اینرودز با توجه به قیمت مناسب و شرایط فروش متنوع، یکی از اولین گزینه های کمپینگ نشینان در ماه های اخیر بوده است.

متقاضیان خرید وانت بار Inroads در طرح اعتبار نقدی جهت پیش ثبت نام باید وارد سایت فروش گروه بهمن به آدرس www.bahman.iranecar.com رجوع شود

مشخصات فنی رسمی و اطلاعات محصول در سایت گروه بهمن www.bahman.irدر اختیار متقاضیان خرید وانت بار اینرودز می باشد.

برای مشاهده فایل کامل اینجا کلیک کنید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.