افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 17 October , 2024
1

TON به 68 شبکه بلاک چین دیگر متصل می شود

  • کد خبر : 399761
TON به 68 شبکه بلاک چین دیگر متصل می شود

دیروز، بنیاد TON استفاده از پشته توسعه Mobius از شبکه Exceller را برای اتصال اکوسیستم شبکه باز (TON) به 68 شبکه بلاک چین مختلف استفاده خواهد شد انتظار می رود این ادغام مقیاس پذیری و کاربرد برنامه های غیرمتمرکز در اکوسیستم بلاک چین شما را افزایش دهد و قابلیت همکاری پروژه های وب 3 را […]

دیروز، بنیاد TON استفاده از پشته توسعه Mobius از شبکه Exceller را برای اتصال اکوسیستم شبکه باز (TON) به 68 شبکه بلاک چین مختلف استفاده خواهد شد انتظار می رود این ادغام مقیاس پذیری و کاربرد برنامه های غیرمتمرکز در اکوسیستم بلاک چین شما را افزایش دهد و قابلیت همکاری پروژه های وب 3 را بهبود بخشد.

به گزارش بلاک چین Mehen، اکوسیستم Toon در سال های اخیر به یکی از قدرتمندترین شبکه های بلاک چین تبدیل شده است و با بیش از 950 میلیون کاربر تلگرام توجه بسیاری از تیم های توسعه دهنده را به خود جلب کرده است. این اکوسیستم اکنون قصد دارد از پشته توسعه Mobius استفاده کند تعامل خود را با سایر شبکه های بلاک چین افزایش دهید و دسترسی آن به وب 3 را تقویت کنید.

Excelar در حال حاضر شبکه‌های مختلفی از جمله Cosmas، ماشین‌های مجازی اتریوم و Polkadata را به هم متصل می‌کند و انتظار می‌رود تا پایان سال از شبکه‌های دیگری مانند Flow، Hedra، Solana، Stellar، Swi و Ripple پشتیبانی کند.

Tone به 68 بلاک چین دیگر متصل می شود

پشته توسعه Mobius یک ابزار قابل برنامه ریزی و منبع باز است که به پروژه های مختلف اجازه می دهد تا به راحتی به شبکه های بلاک چین مختلف خارج از شبکه خانگی خود متصل شوند.

آنتونی سیوارف، مدیر توسعه اکوسیستم بنیاد تون، می گوید:

جامعه Tun برای عملکرد سریع شبکه، زیرساخت غیرمتمرکز و تجربه کاربری یکپارچه ارزش قائل است. پشته توسعه Mobius Excel یک انتخاب ایده آل برای لایه تعاملی Tone است. این پشته منبع باز و مناسب برای توسعه، یکپارچه سازی ایمن را برای ساخت برنامه های غیرمتمرکز در سراسر شبکه ها امکان پذیر می کند.

طبق بیانیه منتشر شده، استفاده از پشته Mobius نیاز به پل های بلاک چین را از بین می برد و با ایجاد یک لایه تعاملی، پراکندگی نقدینگی و سردرگمی کاربران از دارایی های دیجیتال با نسخه های مختلف پل شده جلوگیری می کند.

جورجیوس ولاخوس، مدیرعامل بنیاد Excelar می‌گوید:

پلتفرم های نوآورانه مانند شبکه بلاک چین شما دقیقا همان چیزی است که پشته توسعه Mobius برای آن ساخته شده است. ما در حال حاضر از کارهایی که توسعه دهندگان در Toon Network انجام می دهند الهام گرفته ایم و مشتاقانه منتظر اتصال پشته خود هستیم تا توسعه دهندگان بتوانند از آن برای کاربران و دارایی های Web 3 استفاده کنند.

Exceller از طریق Interchain Amplifier خود به توسعه دهندگان بلاک چین اجازه می دهد تا با سایر شبکه های بلاک چین ارتباط برقرار کرده و با آنها تعامل داشته باشند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-17 11:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399761

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.