افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 17 October , 2024
1

نتیجه بازی با قطر می توانست باورنکردنی باشد/ تیم ملی بی نقص نبود – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 399627
نتیجه بازی با قطر می توانست باورنکردنی باشد/ تیم ملی بی نقص نبود – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در هفته های سوم و چهارم راهیابی به جام جهانی حضور دارد. ۲۰۲۶ روزهای پنجشنبه و چهارشنبه 27 و 24 اردیبهشت ماه تیم های ازبکستان و قطر به مصاف یکدیگر رفتند. این دو دیدار با تساوی مقابل ازبکستان و پیروزی 4 بر یک ایران مقابل قطر به […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در هفته های سوم و چهارم راهیابی به جام جهانی حضور دارد. ۲۰۲۶ روزهای پنجشنبه و چهارشنبه 27 و 24 اردیبهشت ماه تیم های ازبکستان و قطر به مصاف یکدیگر رفتند. این دو دیدار با تساوی مقابل ازبکستان و پیروزی 4 بر یک ایران مقابل قطر به پایان رسید.

در دیدار مقابل قطر، سردار آزمون و محمد محبی هر کدام توانستند دو گل برای ایران به ثمر برسانند و مقابل ازبکستان با وجود اینکه تیم کشورمان در دقیقه 60 به تساوی 10 دست یافت، این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. هیچ کس تمام شد.

کریم قنبری کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با وی در خصوص دیدار ایران و ازبکستان گفت: بازی با ازبکستان شرایط خاصی داشت. فکر می کنم کادر فنی از ابتدا به دنبال امتیاز بود. وقتی 10 هیچ کس ما پیشرفت کردیم، تیم بهتر شد و به دروازه ازبکستان نزدیک شدیم و موقعیت های خوبی ایجاد کردیم. در نهایت نتیجه ای که به دست آوردیم قابل قبول به این دلیل بود که ازبکستان آنها توانایی نزدیک شدن به دروازه ما را نداشتند و موقعیت های زیادی خلق نکردند.

و در رابطه با عملکرد این تیم مقابل قطر گفت: بازی با قطر بسیار خوب بود. در چند وقت اخیر همیشه رقابت سختی با قطر داشتیم، چه در جام ملت های آسیا و چه در مقدماتی جام جهانی. اما واقعا فوتبال زیبایی بازی کردیم.

این کارشناس فوتبال ادامه می دهد: در قسمت دفاعی به جز گلی که خوردیم، سایر بازیکنان عملکرد بسیار خوبی داشتند و بسیار مطمئن و موثر بودند. در خط حمله هم عالی بودیم و توانستیم فوتبال شناور و سازنده ای ارائه دهیم. به نظر من می شد نتیجه باورنکردنی کسب کرد، اما خوشبختانه تیم توانست با یک بازی پیروز شود. محاسبه شده است 3 امتیاز پشت سر او و صعود به صدر جدول گروه A.

مربی سابق تیم فوتبال سپاهان در رابطه با وی با انتقاد از خط حمله تیم ملی برای گل نخوردن در این مرحله از مسابقات گفت: یکی از نکات مهم در فوتبال این است که وقتی تیمی گل می زند بازیکنان آن تیم می توانند تمرکز خود را حفظ کنند و منحرف نشوند. شرایط بازی.” در بازی با قطر گل خوردیم اما بازیکنان واکنش خوبی نشان دادند و کنترل خوبی داشتند.

وی در پایان گفت: در خط دفاعی بازیکنان ما برای لحظاتی اشتباه کردند و کمی دیر به توپ رسیدند که باعث شد مهاجم قطری از فرصت استفاده کند اما خوشبختانه توانستیم به بازی برگردیم. خیلی زود قطر را شکست دهیم

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.