افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 17 October , 2024
1

ورود موج جدید بارشی به کشور از روز جمعه دمای هوا کاهش می یابد

  • کد خبر : 399510
ورود موج جدید بارشی به کشور از روز جمعه دمای هوا کاهش می یابد

به گزارش بازار، صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش بینی خطرات هواشناسی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه از فردا (جمعه 6 مهرماه) موج جدیدی از بارندگی همراه با روند کاهش دما وارد کشور می شود، گفت: و گفت: امروز (پنجشنبه 5 مهرماه) در برخی مناطق شمال غرب و سواحل غربی دریای […]

به گزارش بازار، صادق ضیائیان رئیس مرکز ملی پیش بینی خطرات هواشناسی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه از فردا (جمعه 6 مهرماه) موج جدیدی از بارندگی همراه با روند کاهش دما وارد کشور می شود، گفت: و گفت: امروز (پنجشنبه 5 مهرماه) در برخی مناطق شمال غرب و سواحل غربی دریای خزر افزایش ابر و رگبار پراکنده و در شمال آذربایجان غربی رگبار و رعد و برق و رعد و برق و بارش شدید باران پیش بینی می شود. وزش باد در آذربایجان و اردبیل

وی افزود: فردا و شنبه (7 مهرماه) با نفوذ جریانات شمالی به سمت غرب سواحل دریای خزر، ادامه بارش ها و کاهش نسبی دما در غرب مازندران، گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی ادامه دارد. .

ضیائیان تصریح کرد: همچنین در روزهای جمعه و شنبه در برخی نقاط دامنه های غربی، شمال غربی و جنوبی البرز واقع در استان های قزوین، البرز و تهران به ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر گاهی اوقات وجود دارد. رگبار و رعد و برق. ، و باد شدید رخ می دهد.

به گفته کارشناس هواشناسی؛ روز یکشنبه (۸ مهر) در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و غرب گلستان، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد ادامه دارد و در ارتفاعات برف همراه با کاهش نسبی دما ادامه دارد.

وی در پایان گفت: امروز آسمان تهران صاف تا کمی ابری، وزش باد و گاهی افزایش با حداقل و حداکثر دمای 17 و 27 درجه سانتی گراد و فردا صاف تا نیمه ابری، وزش باد و گاهی افزایش وزش باد است. با حداقل و حداکثر دمای 17 و 28 درجه سانتیگراد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399510

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.