افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 17 October , 2024
1

مردم آمریکا مجسمه مبارک حضرت آقا را بر ساختمان های این کشور آویخته اند.

  • کد خبر : 399505
مردم آمریکا مجسمه مبارک حضرت آقا را بر ساختمان های این کشور آویخته اند.

به گزارش اینتیتر به نقل از دیده بان، آریانی نژاد نماینده مجلس با بیان اینکه اسرائیل در حال حاضر در واکنش به عملیات «وده صادق ۲» دست بسته است، به ناظر ایران گفت: شک دارم رژیم صهیونیستی پاسخی بخواهد. بلافاصله عملیات “قول صادقانه 2” را انجام دهید. این نماینده مجلس دوازدهم خاطرنشان کرد: این سلاح […]

به گزارش اینتیتر به نقل از دیده بان، آریانی نژاد نماینده مجلس با بیان اینکه اسرائیل در حال حاضر در واکنش به عملیات «وده صادق ۲» دست بسته است، به ناظر ایران گفت: شک دارم رژیم صهیونیستی پاسخی بخواهد. بلافاصله عملیات “قول صادقانه 2” را انجام دهید. این نماینده مجلس دوازدهم خاطرنشان کرد: این سلاح ما نیست بلکه نفوذ ماست که باعث شده بسیاری از مردم آمریکا به استکبار جهانی اعتراض کنند و حتی تمثال مبارک حضرت آقا را بر ساختمان های این کشور آویزان کنند.

در روزهای اخیر، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد که در حال نصب سامانه دفاع ضد موشکی تاد در اسرائیل است. سامانه ای که برای مقابله با موشک های بالستیک کوتاه و میان برد طراحی شده و قابلیت شلیک همزمان 50 موشک ضد هوایی را دارد. این سامانه تاکنون 16 بار تست شده و در تست های رهگیری خود موفقیت 100 درصدی را به ثبت رسانده است. البته به گفته پنتاگون، برای نصب و هدایت «سیستم تاد» از سربازان آمریکایی استفاده می شود، زیرا این سامانه که توسط خود آمریکایی ها تولید شده، منحصراً در اختیار آمریکا قرار دارد. گفته می شود تنها 8 دستگاه از این سیستم در جهان وجود دارد و این اولین بار است که در خارج از ایالات متحده اجرا می شود.

نصب «سیستم تاد» توسط آمریکا در اسرائیل در اوج تنش ها در منطقه، شکل جدیدی از حمایت نظامی آمریکا از رژیم اسرائیل طی سال گذشته است. این در حالی است که با توجه به اینکه سربازان آمریکایی برای نصب و هدایت این سامانه به اسرائیل رفته اند، آمریکایی ها اعلام کرده اند که هدف قرار دادن این سامانه در حمله احتمالی بعدی موشکی جمهوری اسلامی ایران، از نظر آنها نوعی رویارویی ایران تلقی می شود. . و ایالات متحده. البته سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان نیز اخیرا در واکنش به این اقدامات آمریکا در منطقه در توئیتی نوشت: «آمریکا اکنون با فرستادن سربازان خود برای هدایت سامانه های موشکی آمریکا، جان خود را فدا می کند. اسرائیل در خطر است.

این سلاح ما نیست بلکه نفوذ ماست که باعث شده بسیاری از مردم آمریکا علیه استکبار جهانی اعتراض کنند و حتی تمثال مطهر حضرت آقا را بر ساختمان های این کشور آویزان کنند.

ما طرف حساب خود را «رژیم اشغالگر آمریکا» می دانیم.
در همین راستا از احمد آریانی نژاد، نماینده ملایر در شورای اسلامی درباره حمایت نظامی جدید آمریکا از اسرائیل و حمله به ایران پرسیدیم. موشک جدید نیز در راستای حمایت قبلی آمریکایی ها از صهیونیست ها است. اما تجربه یک سال گذشته نشان داده است که رژیم اشغالگر قدس با وجود همه حمایت‌های آمریکایی‌ها همچنان آسیب‌پذیر است و نیروهای یمنی و عراقی نیز می‌توانند به این رژیم آسیب بزنند. پس باید استقامت خود را در راه الهی که در پیش گرفته ایم حفظ کنیم و کاری نکنیم که مرعوب دشمن باشیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: ما رژیم اشغالگر قدس را برابر با رژیم اشغالگر آمریکا می دانیم، یعنی کاری نداریم که سامانه جدید ضدهوایی توسط مزدوران گروهک تروریستی آمریکایی هدایت شود. ارتش یا نوکران آمریکایی ها در رژیم صهیونیستی. آمریکا همیشه سعی کرده به جمهوری اسلامی حمله کند و ما آمریکا را قسمت دیگر حساب خود می دانیم چرا که این آمریکاست که منطقه ما را خراب کرده است. اعتقاد ما جهاد در راه خداست و تا زمانی که پرچم ظلم و ستم در این منطقه برافراشته است، مبارزه و جهاد ادامه خواهد داشت و فقط ممکن است شکل آن متفاوت باشد، اما وقتی خشنودی را در نظر بگیریم. خدا و سعادت اخروی. مهم نیست که دشمن چقدر از سلاح های پیشرفته استفاده می کند، ما دست از جنگ برنخواهیم داشت.

وی ادامه داد: مردم و رسانه ها باید به این نکته توجه داشته باشند که رژیم صهیونیستی «رژیم اشغالگر قدس» محسوب می شود، همچنین باید از رژیم آمریکا با عبارت «رژیم اشغالگر آمریکا» یاد کنیم، زیرا این رژیم در مورد 300 سال پیش، بومیان اروپایی سرزمینی را که اکنون ایالات متحده می نامیم ویران کردند و رژیمی به نام آمریکا ایجاد کردند که در طول تاریخ کثیف خود درگیر اشغال و زور در سراسر جهان بوده یا از آن حمایت کرده است.

بعید است اسرائیل به عملیات وعده صادقانه 2 پاسخ دهد
آریانی نژاد با بیان اینکه در حال حاضر دست اسرائیل در پاسخ به عملیات «قول صادق 2» بسته است، به دیده بان ایران گفت: صهیونیست ها با خودشان محاسبه می کنند که اگر بخواهند به عملیات موشکی ایران پاسخ بدهند، اسلامی پاسخ خواهند داد. جمهوری؟ اسرائیلی ها می دانند که عملیات صادق 1 و 2 پاسخی آشکار به جنایات آنها از جمله ترور فرماندهان مقاومت و مستشاران نظامی کشورمان بود. البته این عملیات ها پاسخ روشنی از سوی جمهوری اسلامی بود وگرنه ما اقدامات نامشخص دیگری نیز انجام داده ایم که دشمن به دلیل کتمانی که انجام می دهد فاش نمی کند، اما خودشان می دانند که چه پاسخ های دیگری به جنایات جمهوری اسلامی می دهند. به جز عملیات قول صادقانه ای که از ما گرفته اید.

تصمیم نهایی در مورد دکترین هسته ای کشور با خود حضرت آقا است.
آریانی نژاد همچنین در پاسخ به امضای نامه ای خطاب به شورای عالی امنیت ملی در خصوص درخواست حدود 40 نماینده مجلس برای تغییر دکترین هسته ای کشور که موضوع اصلی آن درخواست ایران برای ساخت سلاح هسته ای است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران. کاری را که لازم است انجام داده تا سطح بازدارندگی خود را افزایش دهد، این کار را کرده است و باز هم خواهد کرد، یعنی دنبال این هستیم که اگر دشمن بخواهد به ما حمله کند حداقل یک ضربه بخورد و البته این بهتر تا سطح بازدارندگی را به حدی برسانیم که دشمن بداند اگر یکی را بزند به چند ضربه نیاز دارد؟

این نماینده شورای اسلامی ادامه داد: اعضای محترم نمایندگانی که نامه مذکور را امضا کرده اند، تحلیل خود را دارید، البته برای ما ملاک در این زمینه، بیانات حضرت آقا است که تاکید کردند ما ساخت سلاح های تخریبی عظیم حرام است. البته این مقاله در مورد سلاح های کشتار جمعی است، اما ممکن است این وضعیت در مورد سلاح های دفاع جمعی وجود نداشته باشد. در این زمینه باید کارشناسان صحبت کنند و به نتیجه برسند. البته ما باید تصمیم خود را مخفی نگه داریم، زیرا هرگز نباید برگ برنده خود را به دشمن تا بن دندان مسلح بدهیم.

نماینده مردم مالایی در مجلس با تاکید بر اینکه در منطق ما کشتار دسته جمعی جایی نیست بلکه چرا دفاع دسته جمعی جایی ندارد، به دیده بان ایران گفت: اعتقاد ما این است که بر اساس منطق “پیروزی خون بر خون” عمل کنیم. شمشیر.” سخنرانی مقاومت با سلاح ایراد نشد و نه سلاح ما، بلکه نفوذ ما بود که باعث شد بسیاری از مردم آمریکا به استکبار جهانی اعتراض کنند و حتی تمثال مبارک حضرت آقا را بر ساختمان های این کشور آویزان کنند، اما فرهنگ شهادت و پیروزی خون بر شمشیر پیام ما را به قلب اروپا و آمریکا رسانده است.

تصمیم گیری در مورد سلاح های هسته ای باید به نفع کشور شما باشد.
وی ادامه داد: در حال حاضر جمعی از نمایندگان مجلس با امضای نامه ای خطاب به شورای عالی امنیت ملی خواستار تغییر دکترین هسته ای کشور شده اند اما به هر حال صلاح کشور خود خسروان را می دانند. ما نیز تصمیم گیری در این زمینه را به فرمانده لشکری ​​و دفاعی خود و بالاتر از همه به خود حضرت آقا واگذار می کنیم. دوستان درخواستی داده اند که حتما بررسی می شود و هر نتیجه ای که گرفته شود انشاالله قطعا خوب خواهد بود. از این نظر ما قطعا تابع ولایت هستیم و اگر نصیحت کنیم می دانیم که تصمیم گیرنده نهایی خود حضرت آقا است.

آریایی نژاد همچنین سفر دیپلمات های ایرانی به کشورهای عربی را در شرایط تشدید تنش در منطقه عنوان کرد و به دیده بان ایران گفت: همه ملت های منطقه از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنند اما دولت های منطقه قطعاً اهداف خود را دنبال می کنند. در این میان گاهی منافع حاکمان با منافع ملت‌ها و زمانی دیگر به تاج و تخت خودشان مرتبط می‌شود، بنابراین موضع هر یک از کشورهای عربی در مورد وضعیت کنونی متفاوت است. جمهوری اسلامی ایران ضمن اعلام اینکه به دنبال صلح در سراسر جهان به ویژه در منطقه خاورمیانه است، به حاکمان کشورهای منطقه نیز توصیه می کند که سرنوشت خود را به سرنوشت جهان استکبار مرتبط نکنند. زیرا این وعده خدای متعادل در قرآن کریم است که الباطل کن ضحوقا.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.