افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
1

وعده کاریزماتیک سامی برای سرمربی استقلال; موسمانه گزینه مورد علاقه سرمربی آبی هاست

  • کد خبر : 399414
وعده کاریزماتیک سامی برای سرمربی استقلال; موسمانه گزینه مورد علاقه سرمربی آبی هاست

۱۴۰۳/۰۷/۲۶ ۰۴:۰۷:۱۲ | | کد خبر: 71849 تمدید انتخاب سرمربی استقلال توسط مدیرعامل باشگاه سفته بازی منجر به استخدام دستیار خارجی برای سهراب بختیاری زاده می شود. به گزارش ساعت 9 صبح؛ آیا دور دنیا را در 80 روز به یاد دارید؟ استقلالی ها در 16 روز از روز جدایی از جواد نکونام دور دنیا […]

تمدید انتخاب سرمربی استقلال توسط مدیرعامل باشگاه سفته بازی منجر به استخدام دستیار خارجی برای سهراب بختیاری زاده می شود.

به گزارش ساعت 9 صبح؛ آیا دور دنیا را در 80 روز به یاد دارید؟ استقلالی ها در 16 روز از روز جدایی از جواد نکونام دور دنیا را طی کردند و در نهایت بعید نیست به جای آوردن سرمربی برای استقلال، دستیار خارجی برای سهراب بختیاری زاده بیاورند، بنابراین مشکل آرنج و گردن شهریاری دفع و تعویض!

فرشید سامی که روند طولانی انتخاب مربی خارجی استقلال را توجیه می کرد، گفت که به دنبال مربی با شخصیت کاریزماتیک هستیم(!) همانطور که او معنای لغوی کاریزماتیک را نمی داند احتمالا آن را هم نمی داند. یا شما درک درستی از کاریزماتیک ندارید یا هنوز درک درستی از کاریزماتیک ندارید. یعنی «یا» و «اگر» و «اما» ندارد. فرشید سمیعی کاریزماتیک را در مقابل حاکم نادرست سنجیده است. در غیر این صورت باشگاهی که به دنبال مربی با شخصیت کاریزماتیک است از موسیمان راضی نخواهد بود.

سامی کاریزماتیکی که به دنبال آن بود و قول داده بود که می تواند هر گزینه ای غیر از موسیمان آفریقایی باشد! کاریزماتیک در لغت به معنای جذابیت است، یعنی فردی که جذابیت فردی دارد و تأثیر جمعی دارد، حالا به سامی بگو مردی که آخرین موفقیتش صعود از لیگ 2 به لیگ یک بود و در دو تیم آخرش از الوحده اخراج شد. امارات پس از 10 بازی و 14 بازی نتوانست عربستان را در لیگ برتر نگه دارد و با این تیم سقوط کرد و 8 گل از رونالدو و تیمش به ثمر رساند که تا چند روز دیگر به مصاف استقلال می رود. جمعی؟

کما اینکه استقلالی ها فقط می خواستند مربی خارجی داشته باشند فقط یک مربی خارجی کافی است وگرنه اگر او در میانه راهبرد و هدف گذاری قرار می گرفت، استقلال شروع کننده انتخاب نیکونام نبود. جایگزینی با جاکروویچ از صربستان و پتف از بلغارستان و سپس به سراغ گزینه های برزیلی و پرتغالی نرفت، سپس به سمت ولاسکوور اسپانیایی متمایل نشد و سپس به سراغ رگکامف رومانیایی و فرانسوی نرفت. پل لوگان و دو مربی ناشناس ایتالیایی. در پایان این جست و جوی طولانی، او در ترکیه به پایان رسید و در بحبوحه مذاکرات با حکمت کارامان، نامی از آفریقای جنوبی نبرد و هیچ پیشنهادی به موسیمانه نفرستاد.

استقلال فقط می خواهد مربی خارجی داشته باشد. اگر طرف در خلیج فارس کار کرده باشد، پاسپورت خارجی کافی است. شما می گویید نه پس، به ما بگویید که چگونه می توان از صربستان و بلغارستان به پرتغال و برزیل، اسپانیا و رومانی، سپس به فرانسه، ایتالیا و در نهایت از ترکیه به آفریقای جنوبی مربی انتخاب کرد. گردشگران به همان شکلی که ملیت مربی تغییر می کند، مقصدشان را تغییر نمی دهند!

نمی دانیم چرا با وجود اینکه چیزی به معرفی موسیمان نمانده است، باز هم این احتمال را می دهیم که گزینه دستیار خارجی سهراب به جای مربی خارجی استقلال روی میز باشد. و شهریاری در عین حفظ سهراب از خودگذشتگی به دردسر مسابقه و تعویض می رود. خودکشی خواهد کرد!

منبع: اخبار ورزشی


لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.