افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
1

تحت چه شرایطی PEPE می تواند بیش از 50 درصد رشد کند؟

  • کد خبر : 399411
تحت چه شرایطی PEPE می تواند بیش از 50 درصد رشد کند؟

قیمت پپ (PEPE) که به عنوان سکه میم با تم قورباغه شناخته می شود، در هفت روز گذشته بیش از 9 درصد افزایش یافته است. این جهش قیمت مانع از رسیدن توکن به پایین ترین حد ماهانه خود شد. به گفته Blockchain Homeland، اگر جو بازار مثبت بماند و PEPE بتواند سطوح مقاومت کلیدی را […]

قیمت پپ (PEPE) که به عنوان سکه میم با تم قورباغه شناخته می شود، در هفت روز گذشته بیش از 9 درصد افزایش یافته است. این جهش قیمت مانع از رسیدن توکن به پایین ترین حد ماهانه خود شد.

به گفته Blockchain Homeland، اگر جو بازار مثبت بماند و PEPE بتواند سطوح مقاومت کلیدی را پشت سر بگذارد، در کوتاه مدت شاهد افزایش 50 درصدی خواهد بود. در ادامه این مقاله به بررسی دلیل این پیش بینی می پردازیم.

افزایش جریان پول در PEPE

طبق نمودار روزانه، شاخص جریان پول (MFI) برای این memecoin از منطقه خنثی 50.00 عبور کرده است که نشان دهنده فشار خرید بالا است. MFI یک شاخص فنی است که از ترکیب قیمت و حجم معاملات برای اندازه گیری فشار خرید و فروش استفاده می کند و تعیین می کند که آیا یک دارایی بیش از حد خرید شده یا بیش از حد فروش است.

به طور معمول، زمانی که MFI به زیر 20.00 می رسد، دارایی بیش از حد فروخته می شود و زمانی که از 80.00 عبور می کند، بیش از حد خرید می شود. جهش فعلی در MFI نشان دهنده افزایش فشار خرید و احساسات صعودی است.

نمودار شاخص جریان پول PEPE - منبع: TradingView
نمودار شاخص جریان پول PEPE – منبع: TradingView

علاوه بر این، قیمت PEPE بالاتر از ابر ایچیموکو است. ابر ایچیموکو مجموعه ای از شاخص های فنی است که سطوح حمایت و مقاومت و همچنین جهت حرکت و روند را نشان می دهد.

وقتی قیمت زیر ابر است، روند نزولی است، اما اگر قیمت بالاتر از ابر باشد، روند صعودی است، که نشان می دهد قیمت می تواند افزایش یابد.

نمودار ابری Ichimoku در PEPE - منبع: TradingViewنمودار ابری Ichimoku در PEPE - منبع: TradingView
نمودار ابری Ichimoku در PEPE – منبع: TradingView

پیش بینی قیمت PEPE: هدف قیمت 0.000015 دلار در پیش است

نگاهی دقیق تر به نمودار روزانه نشان می دهد که PEPE تلاش کرده است تا از سطح 0.000011 دلار عبور کند اما با مقاومت روبرو شده و سپس قیمت کاهش یافته است. با این حال، نمودار قیمت نشان می دهد که روند صعودی همچنان می تواند ادامه داشته باشد.

این چشم انداز توسط اندیکاتور فیبوناچی اصلاحی تقویت می شود، که مشابه ابر ایچیموکو، سطوح حمایت و مقاومت بالقوه را شناسایی می کند.

در حال حاضر، PEPE از پشتیبانی قوی 0.000089 دلار برخوردار است که بر اساس آن ممکن است بتواند به بالای 0.000011 دلار نیز برسد. در صورت موفقیت، قیمت این میم کوین می تواند به سطح 0.000015 دلار برسد.

نمودار قیمت روزانه PEPE - منبع: TradingViewنمودار قیمت روزانه PEPE - منبع: TradingView
نمودار قیمت روزانه PEPE – منبع: TradingView

از سوی دیگر، اگر فشار فروشنده در سطح 0.000011 دلار مانع از افزایش قیمت شود، این میم کوین ممکن است افت قیمت را تجربه کند و تا سطح 0.0000067 دلار سقوط کند.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-16 18:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.