افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
0

واکنش تاجگردون به تهدید نماینده به اخراج پزشکان!

  • کد خبر : 399141
واکنش تاجگردون به تهدید نماینده به اخراج پزشکان!

تاجگردون در پاسخ به تهدید پزشکان توسط یکی از نمایندگان مجلس گفت: به نظرم بیشتر جنبه شوخی دارد و از روند تذکر، استیضاح و برکناری رئیس جمهور اطلاعی ندارد. تاجگردون در پاسخ به تهدید پزشکان توسط یکی از نمایندگان مجلس گفت: به نظرم بیشتر جنبه شوخی دارد و از روند تذکر، استیضاح و برکناری رئیس […]

تاجگردون در پاسخ به تهدید پزشکان توسط یکی از نمایندگان مجلس گفت: به نظرم بیشتر جنبه شوخی دارد و از روند تذکر، استیضاح و برکناری رئیس جمهور اطلاعی ندارد.

تاجگردون در پاسخ به تهدید پزشکان توسط یکی از نمایندگان مجلس گفت: به نظرم بیشتر جنبه شوخی دارد و از روند تذکر، استیضاح و برکناری رئیس جمهور اطلاعی ندارد.

به گزارش خبرآنلاین، کامران غضنفری نماینده مردم تهران در شورای اسلامی و عضو جبهه پایداری روز گذشته با اشاره به حضور محمدجواد ظریف در دولت پزشکان گفت: پزشکان آگاه به قانون توسط ظریف دو کودک دارای تابعیت آمریکایی هستند، به دستور معاون یک راهبرد صادر می کند که به این معنی است که او مرتکب جرم شده است.

وی تاکید کرد: در مجلس به رئیس جمهور تذکر می دهیم که در صورت عدم ابطال این حکم در اسرع وقت از طریق قوه قضائیه اقدام می کنیم. بعد دکتر بیاد جواب بده. که قطعا پاسخی ندارد و به 5 تا 15 سال محرومیت از حقوق اجتماعی محکوم خواهد شد. اگر این اتفاق نیفتد به این معناست که آقای مزیکیان از ریاست جمهوری برکنار شده است.»

تهدید رئیس جمهور توسط یکی از نمایندگان مجلس با واکنش چهره های سیاسی مواجه شد. غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران در مجلس در واکنش به تهدید پزشکان به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: من هم در خبرها خواندم که یکی از نمایندگان تهران این حرف را زده، فکر می کنم بیشتر شوخی است و خودش هم نمی داند. روند به خاطر سپردن، بازجویی و برکناری رئیس جمهور».

رئیس کمیته برنامه و بودجه گفت: بهتر است در مورد قوانین بیشتر مطالعه کند و روحیه جامعه را که نیاز به آرامش و تمرکز بر مسائل اصلی و مهم دارد، بر هم نزند.

وی ادامه داد: این افراد همیشه در نظام بوده و خواهند بود، کسانی که شعار پیروی از رهبری می دهند و بر خلاف آن عمل می کنند و در لحظه حساس آب به آسیاب دشمن می ریزند هر چند همیشه با برخورد خردمندانه مدیریت مواجه هستند. آن را جدی نگیرید و این نوع اظهارات نشان می دهد که مردم اهمیتی نمی دهند.

تاجگردون تاکید کرد: اگر در مقابل مردم به ویژه افراد رنج دیده و آسیب پذیر و نگران زندگی بودند، این حرف ها را نمی زدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399141

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.