افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 17 October , 2024
2

موشک حزب الله مستقیماً به نهاریا در شمال فلسطین اشغالی اصابت کرد + فیلم

  • کد خبر : 399131
موشک حزب الله مستقیماً به نهاریا در شمال فلسطین اشغالی اصابت کرد + فیلم

بر اساس گزارش روز چهارشنبه آیرین به گزارش المیادین، در پی حمله گسترده یاد شده، زنگ خطر در چندین شهرک صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی از جمله «مارگلیوت»، «عرب آرامشه» و «مسکف عام» به صدا درآمد. شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که یک پهپاد به شهرک صهیونیست نشین شلومی برخورد کرد […]

بر اساس گزارش روز چهارشنبه آیرین به گزارش المیادین، در پی حمله گسترده یاد شده، زنگ خطر در چندین شهرک صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی از جمله «مارگلیوت»، «عرب آرامشه» و «مسکف عام» به صدا درآمد.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که یک پهپاد به شهرک صهیونیست نشین شلومی برخورد کرد و بخش هایی از آن آتش گرفت.

رسانه های صهیونیستی همچنین از فرود 8 بالگرد نظامی در بیمارستان رامبام حیفا خبر دادند.

علاوه بر این، یک هلیکوپتر در بیمارستان بلینسون و دیگری در بیمارستان تل هاشومیر به زمین نشست.

ساعاتی پیش پایگاه خبری لبنانی «الاحد» گزارش داد که حزب الله با یک حمله موشکی شدید به شهر صهیونیستی کرمیل حمله کرد.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی با تشخیص اصابت مستقیم موشک های حزب الله به این شهر از شلیک 30 موشک به سمت کرمیل و حومه آن در جلیل سفلی خبر داد.

به گزارش شبکه 13 رژیم صهیونیستی، چندین موشک مستقیماً به کرمیل و مجد الکروم اصابت کرد و بر اثر اصابت ترکش راکت ها 4 نفر مجروح شدند.

رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین از قطع برق چند شهرک صهیونیست نشین در الجلیل مرکزی بر اثر اصابت راکت های حزب الله به این منطقه خبر دادند.

اطلاع رسانی کند آیرینارتش رژیم صهیونیستی از دوم مارس 1402 حملات گسترده ای را به چندین منطقه جنوب لبنان آغاز کرد که تا امروز ادامه دارد. بر اساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات این رژیم صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب الله لبنان در مقابل حملات علیه غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده و عملیات متعدد علیه مواضع و شهرک های اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار خود قرار داده است. مقاومت فلسطین پس از گذشت بیش از یک سال همچنان به نبرد با نیروهای صهیونیست در نوار غزه ادامه می دهد و از ارتش صهیونیستی متحمل تلفات می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.