افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 17 October , 2024
1

منشی جانش را برای کشتی رها کرد/ باید به فکر طلا باشیم – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 399109
منشی جانش را برای کشتی رها کرد/ باید به فکر طلا باشیم – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر احمد دنیای مالی وزیر ورزش پس از حضور در اردوی تیم های ملی کشتی گفت: کارهای ارزنده ای در خانه کشتی انجام شده است که به راحتی به دست نیامد زیرا از ابتدای فعالیت کشتی در کنار آقای دبیر بودم. او جانش را برای کشتی گذاشت و حالا می توان گفت […]

به گزارش خبرنگار مهر احمد دنیای مالی وزیر ورزش پس از حضور در اردوی تیم های ملی کشتی گفت: کارهای ارزنده ای در خانه کشتی انجام شده است که به راحتی به دست نیامد زیرا از ابتدای فعالیت کشتی در کنار آقای دبیر بودم. او جانش را برای کشتی گذاشت و حالا می توان گفت که با اختلاف نسبت به سایر تیم ها بهترین شرایط را در کشتی داریم.

وزیر ورزش ادامه داد: با این حال دبیر همچنان راضی نیست. تمام تلاش ما از فضا و فرصت ناشی می شود. آمد روشن تر می درخشد

وی درباره اهمیت شروع مجدد مسابقات قهرمانی برای موفقیت در المپیک 2028 تصریح کرد: اکنون بعد از المپیک پاریس است و اکنون همه نگاه ها به المپیک 2025 لس آنجلس است. همه بحث های ما حول این است که کشتی به سبک ایرانی باید در حوزه هوش مصنوعی و نرم افزارهای شبیه سازی نگاهی به بازی های آسیایی 2026 و سپس المپیک 2028 می اندازیم. برای سال های 2030 و 2032 برنامه هایی داریم. فکر می کنم اگر بخواهیم موفق باشیم باید از این به بعد خیلی سخت کار کنیم.

دنیای مالی وی تاکید کرد: این برای همه رشته هاست. فشار زیادی روی کشتی و تکواندو وجود دارد که در المپیک پاریس شاهد آن بودیم. همه رشته ها باید در رسیدن به این هدف سهیم باشند. همه این موارد نیازمند تلاش برای کسب مدال مجدد در بازی های المپیک است.

نمی خواهم بگویم نقره و برنز ارزشی ندارد اما رده بندی در مدال طلاست. ما نمی خواهیم بازنده و برنامه باشیم کوچک ما به طور جدی روی شاد کردن مردم خود با اهتزاز پرچم و خواندن سرود ملی متمرکز هستیم.

او را به طرح نتیجه. دریافت کنید کشتی اشاره کرد و گفت: حالا کشتی سینوسی رفتار نمی کند. نمودار فعلی این روند صعودی است. خوشبختانه اکنون قایق به موقعیت خوبی رسیده است و این به ما اطمینان می دهد. امیدوارم در آینده به سایر رشته ها برای سربلندی ایران کمک کنیم.

وی در خصوص عدم صدور روادید برای حضور ورزشکاران رشته های مختلف یادآور شد: طبق منشور المپیک ورزش سیاسی نیست و در هر صورت وزارت امور خارجه کمک می کند.

وزیر ورزش درباره اینکه آیا برای ایجاد زیرساخت ها به استان های کلیدی در هر زمینه توجه ویژه ای می شود گفت: آقای دبیر برنامه کوچک آن ها فضایی متناسب با مختصات جغرافیایی که قطب میدان هستند ایجاد کنید و در ساخت اتاق ها و فضاهای جدید نیز کمک می کنیم.

دنیای مالی وی در خصوص زمان ساخت این ورزشگاه 190 هکتاری خاطرنشان کرد: اکنون نمی توانم در مورد زمان ساخت آن صحبت کنم زیرا مراحل قانونی دارد. مهمترین چیز این است که ما به منابع مالی نیاز داریم که در دولت و قوای سه گانه به دنبال آن هستیم.

وی در خصوص عدم مدیریت برخی از روسای فدراسیون ها و عدم کسب نتیجه مطلوب گفت: روسای فدراسیون ها جایگاه بسیار مهمی دارند. مجبور است گذشته به این رشته ها نگاه کنیم اما کاری به گذشته رشته ها نداریم و با توجه به شرایط فعلی برنامه ریزی کنیم تا به نتیجه برسیم. قطعا رئیس فدراسیون و تیمی که قرار است او را سربلند کند کار زیادی دارد. کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک باید سیاست های خاص خود را داشته باشند و بر برنامه ها نظارت داشته باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399109

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.