افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 17 October , 2024
1

ما برای تولید گاز پایدار آماده هستیم

  • کد خبر : 399102
ما برای تولید گاز پایدار آماده هستیم

به گزارش بازار به نقل از وزارت نفت، غلام عباس حسینی ناظر مجتمع گاز پارس جنوبی امروز (چهارشنبه 4 مهرماه) در مراسم تجلیل و معارفه مدیرعامل سابق و جدید پالایشگاه نهم پارس جنوبی برگزار شد. مجتمع گاز، گفت: بهره مندی پالایشگاه های پارس جنوبی از نیروهای انسانی توانمند و کارآمد، چراغ درخشان و امید بزرگ […]

به گزارش بازار به نقل از وزارت نفت، غلام عباس حسینی ناظر مجتمع گاز پارس جنوبی امروز (چهارشنبه 4 مهرماه) در مراسم تجلیل و معارفه مدیرعامل سابق و جدید پالایشگاه نهم پارس جنوبی برگزار شد. مجتمع گاز، گفت: بهره مندی پالایشگاه های پارس جنوبی از نیروهای انسانی توانمند و کارآمد، چراغ درخشان و امید بزرگ اقتصادی این کشور شده است و افتخار می کنم که در کنار شما همکاران پر انرژی و خلاق و به امید او هستم. کرامت رفقا من در این راه بزرگ قدم برداشتم.

وی به آغاز روزهای سرد در کشور اشاره کرد و تصریح کرد: خوشبختانه عملیات تعمیرات اساسی امسال در اکثر پالایشگاه های سیزده گانه مجتمع با موفقیت به پایان رسیده است و امیدواریم طبق برنامه ریزی ها، پالایشگاه های پنجم، ششم و هفتم پارس سور نیز انجام شود. هفته آینده در ایستگاه پایانی این عملیات حاضر شویم و با آغوش باز به استقبال روزهای سرد سال برویم و موجبات رفاه و آسایش هموطنان را فراهم کنیم.

ناظر مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: اکنون این ظرفیت با اهداف و چشم اندازهای مهم در نیمه دوم سال جاری و سال آینده آماده حرکت است. خوشبختانه مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی با بهره مندی از مدیران مجرب و شایسته به بلوغ سازمانی رسیده است و به فضل الهی شاهد دستاوردهای بزرگتری خواهیم بود.

حسینی در ادامه از مدیریت محمود طاهری مدیر کل سابق پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی قدردانی کرد و حمید خدری را به عنوان ناظر جدید این پالایشگاه معرفی کرد و یادآور شد: مهندس خدری از مدیران ارزنده صنعت گاز است. گاز کشور و همه باید در سایه همدلی، کار گروهی و خرد جمعی برای پیشبرد بی وقفه اهداف والای مجتمع گاز پارس جنوبی و ایجاد عزت و سربلندی برای کشور تلاش کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.