افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 17 October , 2024
1

تقاضای دلاری پرسپولیس جان می گیرد!

  • کد خبر : 399087
تقاضای دلاری پرسپولیس جان می گیرد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نبیل باهویی و پریرا و همچنین شیخ دیاباته هر سه با توافق کامل و با مشخص شدن میزان مطالبات خود از این تیم جدا شدند. اما از سوی دیگر به دلیل تحریم ها، باشگاه پرسپولیس نتوانست خواسته های فیفا را برآورده کند. بنابراین تیم حقوقی و مالی راه حل خود را […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نبیل باهویی و پریرا و همچنین شیخ دیاباته هر سه با توافق کامل و با مشخص شدن میزان مطالبات خود از این تیم جدا شدند. اما از سوی دیگر به دلیل تحریم ها، باشگاه پرسپولیس نتوانست خواسته های فیفا را برآورده کند. بنابراین تیم حقوقی و مالی راه حل خود را به مدیریت ارائه کردند. آنها برای صرفه جویی در وقت توصیه کردند به این سه بازیکن گفته شود که پرونده خود را به فیفا برسانند و در صورت صدور حکم قطعی، پرسپولیس با همان راه حلی که پیش از این استقلالی ها استفاده می کرد، مواجه شود. از این رو نبیل و پریرا برای مبلغ باقی مانده از قرارداد خود شکایت کردند و شیخ که قراردادش تمام شده بود، برای معوقه وی شکایت کرد.

به گزارش دیپورت 3، حالا جای این سوال است که جریمه و جریمه اضافی چقدر خواهد بود؟ حتی برخی به اشتباه ادعا کردند که مانند پرونده رادو، جرایم سنگینی برای این تیم در راه است. اما اینطور نیست. رادو ادعای سه ساله خود را دریافت کرد، اما نبیل و پریرا فقط مبلغ باقی مانده را دریافت خواهند کرد و آینا شیخ فقط مبلغ باقی مانده را دریافت خواهد کرد. این در حالی است که 5 درصد جریمه نصیب پرسپولیس می شود. اما همه اینها مستحق فعال شدن مجدد مطالبات پرسپولیس از سوی فیفا است. این سه بازیکن تصمیم نهایی را گرفتند و با این راه حل، فیفا همان پولی را که قرمزها در حسابشان مسدود کردند، قانوناً به آنها می دهد و پس از پرداخت این مبلغ، پنجره قرمزها بلافاصله باز می شود. این تیم تا نیم فصل خریدی نخواهد داشت بنابراین خطری برای آنها وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

257 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.