افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 17 October , 2024
1

کشورهای اسلامی باید جبهه ای متحد علیه رژیم صهیونیستی تشکیل دهند

  • کد خبر : 399075
کشورهای اسلامی باید جبهه ای متحد علیه رژیم صهیونیستی تشکیل دهند

آیت الله آملی لاریجانی: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دفاع از آزادی و آرمان فلسطین تصریح کرد: جنایات صهیونیست ها را مانند همه آزادگان جهان به شدت محکوم می کنیم و معتقدیم انشاءالله جبهه مقاومت پیروز خواهد شد. اطلاع رسانی کند خبرگزاری رادیو، آیت الله آملی لاریجانی در خطاب به دستور امروز مجمع تشخیص […]

آیت الله آملی لاریجانی:

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دفاع از آزادی و آرمان فلسطین تصریح کرد: جنایات صهیونیست ها را مانند همه آزادگان جهان به شدت محکوم می کنیم و معتقدیم انشاءالله جبهه مقاومت پیروز خواهد شد.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری رادیو، آیت الله آملی لاریجانی در خطاب به دستور امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پذیرای پزشکان دفتر رئیس جمهور به مناسبت اولین حضورشان در مجمع هستیم. حضور و مشارکت شما در بحث ها فرصت بسیار خوبی است. امیدواریم اعضای مجمع از دیدگاه ها و نظرات خود در جلسات استفاده کنند و همچنین مطالب ذکر شده توسط اعضای محترم مورد استفاده ایشان قرار گیرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با تسلیت شهادت سردار رشید اسلام شهید نیلفروشان گفت: از خداوند متعال علو درجات این شهید را بیش از پیش خواستاریم. طبق تعبیر زیبا و عمیق قرآن کریم، شهدا «فِیْنَ رَبِّی» هستند و این نشان دهنده درجات و مقام شهداست.

آیت الله آملی لاریجانی با گرامیداشت مقام شهید به روایتی از زید بن علی از پدران بزرگوارش از رسول خدا (ص) اشاره کرد که در تهیب شیخ طوسی آل الله مقامه نقل شده است. در این روایت آمده است که خداوند متعال به شهید هفت خصلت می دهد. هفتمین خصلتی که شهید را زینت می دهد، نگاه خیره به چهره خداوند است که مایه آرامش هر پیامبر و شهیدی است. هفتم نگاه به وجه خدا و برای آرامش پیامبر و شهید است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ملت های مظلوم فلسطین و لبنان در روزهای اخیر افزود: امروز رژیم صهیونیستی با جنایاتی که در غزه و لبنان انجام می دهد، عملاً دچار جنایت شده است. جزو بزرگترین جنایتکاران تاریخ است.

وی افزود: این رژیم بیش از 40 هزار نفر را در غزه و لبنان به شهادت رسانده و جنایات جنگی فجیعی را مرتکب شده است و بزرگان حزب الله به ویژه شهید بزرگوار عزیز، قهرمان جهان اسلام سید حسن نصرالله را به شهادت رسانده است. چراغی برای مسلمانان و به ویژه شیعیان شهید شدند.

وی با انتقاد از سکوت مجامع جهانی در برابر این جنایات افزود: متأسفانه آمریکایی ها، انگلیسی ها و برخی کشورهای اروپایی در این جنایات شریک هستند و انواع حمایت های تسلیحاتی، مالی و سیاسی را از این رژیم کودک کش انجام می دهند.

وی با محکومیت حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی ادامه داد: در این لحظه این شأن آمریکایی هاست که هر قطعنامه شورای امنیت علیه رژیم صهیونیستی را وتو کنند. آیا این شأن کشوری است که مدعی دفاع از آزادی و حقوق بشر است؟ شعار روسای جمهور آمریکا ترویج و دفاع از ارزش های آمریکایی است. باید گفت این ارزش های آمریکایی که این گونه از ظالمان و جنایتکاران حمایت می کنند نفرین شده است. حمایت از رژیمی که بیش از 40000 کودک، زن، پیر و جوان را می کشد، چه ارزشی دارد؟ رژیم شیطانی که از تخریب بیمارستان ها، مدارس، مساجد و به شهادت رساندن کارگران بشردوستانه ای که برای کمک آمده اند دریغ نمی کند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دفاع از آزادی و آرمان فلسطین تصریح کرد: ما نیز مانند همه مردم آزاده جهان این جنایات را به شدت محکوم می کنیم و معتقدیم که جبهه مقاومت به یاری خداوند پیروز خواهد شد.

وی با قدردانی از اقامه نماز جمعه نصر گفت: از حضور حکیمانه و عزتمندانه مقام معظم رهبری در نماز جمعه و دفاع جدی و همه جانبه از محور مقاومت و اقامه استدلال قاطع برای تداوم استقامت تشکر می کنیم. . و دفاع مشروع

وی ادامه داد: ما معتقدیم که جبهه مقاومت پیروز می شود، این یک وعده الهی است. امروز دیدیم که در لبنان، محور مقاومت با تعداد اندک مردم، چگونه در برابر رژیم سفاک صهیونیستی مقاومت می کند و انشالله این پیروزی در تمام جبهه مقاومت محقق خواهد شد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به سران کشورهای اسلامی گفت: امروز سران کشورهای اسلامی باید به خود بیایند و فراموش نکنند که در دو جنگ چند سال چه تعداد از سرزمین های آنها توسط رژیم صهیونیستی غصب شد. گذشته! اما امروز محور مقاومت در برابر آنها سپر شد. کشورهای اسلامی باید قدر این مقاومت را بدانند و جبهه ای متحد در مقابل این رژیم فاسد صهیونیستی تشکیل دهند و اجازه ندهند برادران خود در لبنان، غزه و یمن تنها بمانند.

وی با قدردانی از ملت بزرگ ایران که همواره مدافع جبهه مقاومت بوده اند، اظهار داشت: امیدواریم این امر ادامه داشته باشد و آرزو داریم که یاری خداوند که وعده مسلم خداوند است نصیب این عزیزان شود. هر چه زودتر ناظر و شاهد نابودی غده باشیم. انشالله سرطان صهیونیستی در منطقه باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.