افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
0

ضرورت ترویج فرهنگ شهادت با نامگذاری محله ها و خیابان ها به نام شهدا – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 399044
ضرورت ترویج فرهنگ شهادت با نامگذاری محله ها و خیابان ها به نام شهدا – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر ، ابوطالب شفقت در صد و سی امین جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان که با هدف ترویج فرهنگ کار برگزار شد، گسترش فرهنگ کار در جامعه را امری زمان بر دانست و اظهار داشت: باید و نكات ترويج فرهنگ كار را بايد از عوامل توسعه و تبيين مؤثر جامعه در فرهنگ […]

به گزارش خبرگزاری مهر ، ابوطالب شفقت در صد و سی امین جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان که با هدف ترویج فرهنگ کار برگزار شد، گسترش فرهنگ کار در جامعه را امری زمان بر دانست و اظهار داشت: باید و نكات ترويج فرهنگ كار را بايد از عوامل توسعه و تبيين مؤثر جامعه در فرهنگ عمومي دانست.

وی با اشاره به اینکه جامعه عمومی لرستان یک جامعه فرهنگی و مذهبی است، افزود: مردم استان کار علاقه مند هستند، اما باید تلاش شود تا موضوع فرهنگ کار به عنوان یک مفهوم در بین عموم مردم نهادینه شود.

استاندار لرستان در بخشی دیگر از سخنان خود بر لزوم ترویج فرهنگ شهادت با نامگذاری محلات و خیابان ها به نام شهدا تاکید کرد و گفت: نامگذاری خیابان ها و اماکن عمومی نشان دهنده فرهنگ، اخلاق و تمدن هر شهر است.

شفقت در خصوص اهمیت نامگذاری اماکن عمومی به نام شهدا گفت: کشور ما اسلامی است، هر چه داریم مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و آذین بندی معابر و میادین شهر به نام شهدا باعث عزت و سربلندی است. . به ایران اسلامی و جاودانگی این رشادت ها.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌های فرهنگی اعم از صدا و سیما، آموزش و پرورش، شهرداری و حتی اتحادیه تاکسیرانی موظفند برای مکان‌هایی که به نام شهدا در استان نامگذاری شده‌اند از همین نام استفاده کنند.

استاندار لرستان ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز موظف است موضوع ذکر نام مقدس شهدا را در رابطه با این اماکن پیگیری کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.