افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
1

حضور گسترده آیتو در نمایشگاه خودرو پاریس 2024

  • کد خبر : 398948

آیتو بعد از ماموت به اروپا آمد با شروع نمایشگاه خودروی پاریس 2024، گروه خودروسازی آیتو حضور گسترده ای در این نمایشگاه داشته و از مدل های M9 و M5 خود در بازار فرانسه رونمایی کرده است. این خودروساز به عنوان شریک تجاری برند هواوی، بر طراحی و توسعه خودروهای لوکس انرژی جدید مبتنی بر […]

آیتو بعد از ماموت به اروپا آمد

با شروع نمایشگاه خودروی پاریس 2024، گروه خودروسازی آیتو حضور گسترده ای در این نمایشگاه داشته و از مدل های M9 و M5 خود در بازار فرانسه رونمایی کرده است.

این خودروساز به عنوان شریک تجاری برند هواوی، بر طراحی و توسعه خودروهای لوکس انرژی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی تمرکز کرده است. مدل M9 با موفقیت چشمگیر خود در بازار چین، اکنون راهی بازار SUV های لوکس اروپا شده است تا برندهای مطرح جهان را به چالش بکشد.

ماموت خودرو به عنوان شریک تجاری این خودروساز در بازار ایران، مدل M5 را با برند ارس در نمایشگاه تحول صنعت خودرو در تابستان 1403 ارائه کرد و قصد دارد عرضه محصولات این برند را آغاز کند. به زودی به این ترتیب Aito M5 قبل از ورود به اروپا میهمان جاده های کشورمان خواهد بود.

مشخصات فنی ارس M5

Ares M5 یک SUV الکتریکی اسپرت و لوکس با فناوری REEV است که از یک موتور احتراق داخلی توربوشارژ به عنوان ژنراتور برای تامین انرژی الکتریکی مورد نیاز باتری ها برای رسیدن به حداکثر مسافت 1265 کیلومتری با شارژ کامل و باک استفاده می کند سوخت . وظیفه جابجایی این SUV توسط موتورهای الکتریکی نصب شده در محورهای جلو و عقب انجام می شود که حداکثر قدرت 490 اسب بخار و حداکثر گشتاور 675 نیوتن متر را در اختیار راننده قرار می دهد. سیستم تعلیق دو جناغی 4 پیوندی با کمبر متغیر در محور جلو و چند پیوند در محور عقب، اسپرت بودن این SUV الکتریکی را تکمیل می کند.

امکانات ایمنی و راحتی ارس M5

در Ares M5، تمرکز کاملا بر روی نرم افزار و سیستم عامل اختصاصی هارمونی OS هوآوی است که به مسافران اجازه می دهد تمام تجهیزات هوشمند خودرو را از صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی کنترل و مدیریت کنند. دستیارهای رانندگی خودکار سطح 3 با سنسورهای لیدار، تشخیص رادار و حفظ حرکت بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، پیشگیری از تصادف، امکان کنترل و مدیریت موقعیت صندلی ها، تعریف استراتژی های مدل مدیریت انرژی در طول سفر، رفتار راننده سنسور ردیابی و تشخیص خستگی، تهویه اتوماتیک دوگانه هوشمند با تصفیه هوای خودکار و… از جمله امکانات و فناوری های به کار رفته در این خودرو است.

آیتو در این نمایشگاه دستاوردهای خود را در فضایی بیش از 1000 متر در کنار بزرگان خودروی برقی به نمایش گذاشت. این نمایشگاه به وضوح نشان دهنده حضور و توسعه خودروهای الکتریکی و هیبریدی در اروپا است و حضور برندهای مطرح چینی فصل جدیدی را برای بازار اروپا رقم می زند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=398948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.