افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
1

بازار نقل و انتقالات پرسپولیس تعطیل شد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 398938
بازار نقل و انتقالات پرسپولیس تعطیل شد – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از شکایت برخی بازیکنان و کادر خارجی باشگاه پرسپولیس از جمله «نبیل بهویی» و… به فیفا مبنی بر پرداخت نشدن مطالباتشان، فدراسیون جهانی فوتبال نام پرسپولیس را درج کرد. باشگاه در وب سایت خود بین باشگاه هایی با پنجره بسته و با نقل و انتقالات روبرو است. مدیران پرسپولیس در […]

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از شکایت برخی بازیکنان و کادر خارجی باشگاه پرسپولیس از جمله «نبیل بهویی» و… به فیفا مبنی بر پرداخت نشدن مطالباتشان، فدراسیون جهانی فوتبال نام پرسپولیس را درج کرد. باشگاه در وب سایت خود بین باشگاه هایی با پنجره بسته و با نقل و انتقالات روبرو است.

مدیران پرسپولیس در تلاش هستند تا با درآمد این باشگاه در فیفا مطالبات اعضای سابق خود را پرداخت کنند تا پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس باز شود.

باشگاه پرسپولیس نیز در این خصوص بیانیه ای صادر کرد که به شرح زیر است:

باشگاه پرسپولیس طی نامه های رسمی به فیفا خواستار پرداخت بدهی به پری را، دیاباته و باهویی با پول این باشگاه در فیفا شد.

باشگاه پرسپولیس نیز به دلیل حساسیت لحظه ای و نیاز به نقدینگی، طبق روال رسما به این آرا اعتراض کرد. کمیته انضباطی فیفا سپس یک بار دیگر پرونده را بررسی کرد تا رای نهایی خود را در مورد این پرونده ها اعلام کند.

با رسمیت یافتن حکم بدهی باشگاه پرسپولیس توسط فیفا، باشگاه پرسپولیس نیز با ارسال نامه های رسمی به فیفا خواستار پرداخت پول پری را، دیابه و باهویی از باشگاه در فیفا شد تا از خروج ارز از کشور جلوگیری شود.

لازم به ذکر است؛ فیفا در شرایطی که حکم انضباطی این بدهی ها رسما اعلام و مشخص شده باشد، از محل درآمد هر باشگاه بدهی پرداخت خواهد کرد.

بنابراین با توجه به نامه های ارسالی باشگاه پرسپولیس به فیفا، بدهی این سه بازیکن خارجی تسویه خواهد شد. این رویه طی پرونده های قبلی باشگاه پیگیری و تکمیل شد.

پرونده پری را و دیابات در CAS و پرونده باهویی در فیفا است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=398938

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.