افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
1

خبرهای خوب دیری نپایید: کیف/ اوکراین در آستانه شکست است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 398872
خبرهای خوب دیری نپایید: کیف/ اوکراین در آستانه شکست است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، روزنامه انگلیسی دیلی اکسپرس در گزارشی به نقل از منابع نظامی در این کشور نوشت لندن پیش بینی و چشم اندازی شوم در مورد جنگ اوکراین دارد و معتقد است کیو در آستانه شکست قرار دارد. جنگ با مسکو طی هفته گذشته، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، روزنامه انگلیسی دیلی اکسپرس در گزارشی به نقل از منابع نظامی در این کشور نوشت لندن پیش بینی و چشم اندازی شوم در مورد جنگ اوکراین دارد و معتقد است کیو در آستانه شکست قرار دارد. جنگ با مسکو

طی هفته گذشته، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، مشغول ترویج طرح به اصطلاح “پیروزی” خود برای رهبران غربی بوده است. به گفته چارلز میشل، رئیس شورای اروپا، زلنسکی برنامه خود را آخر هفته در پارلمان اوکراین و همچنین در نشست سران اتحادیه اروپا در بروکسل ارائه خواهد کرد. مشاور وی، میخائیلو پودولیاک، گفت که آنچه که زلنسکی قرار است به نمایندگان پارلمان اوکراین ارائه دهد شامل تعداد خاصی از سلاح های درخواست شده توسط حامیان غربی نمی شود.

روزنامه دیلی اکسپرس به نقل از یک منبع نظامی نوشت که بریتانیا به عنوان یکی از تامین کنندگان اصلی تسلیحات اوکراین، علناً از موضع قاطع کی‌یف در جنگ با مسکو حمایت کرد، اما در ارزیابی‌های محافل خصوصی لندن، برای ژنرال‌های ارتش، هیچ خبر خوبی در انتظار اوکراین نیست.

این روزنامه به نقل از این منبع که نخواست نامش فاش شود، نوشت: با یک افسر بسیار عالی رتبه ارتش انگلیس صحبت می کردم که او به من گفت که اوکراین در جنگ با روسیه در آستانه شکست است و این موضوع بسیار جدی است

زلنسکی «طرح پیروزی» خود را به رهبران حامیان اصلی کی‌یف ارائه کرد که از جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده و کایر استارمر، نخست‌وزیر انگلیس آغاز شد. پس از اطلاع از این طرح، استارمر گفت که «خیلی مهم است که بتوانیم تعهد خود را برای حمایت از اوکراین نشان دهیم»!

کی‌یف خواستار مجوز برای استفاده از موشک‌های دوربرد طوفان سایه در عمق خاک روسیه شده است و گفته می‌شود لغو این محدودیت‌ها بخش مهمی از طرح پیروزی زلنسکی است.

هفته گذشته، زلنسکی امیدوار بود طرح خود را برای حامیان کیف در آلمان تبلیغ کند، اما به دلیل لغو بایدن، این مراسم به تعویق افتاد.

علیرغم پیشروی قابل توجه روسیه در ماه های اخیر در میدان نبرد، پودولیاک در مصاحبه ای اعلام کرد که غرب با افزایش قابل توجه کمک های نظامی می تواند به نیروهای اوکراینی اجازه دهد تا ارتش روسیه را ناامید و فراری دهند.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه هشدار داده است که روسیه هرگونه حمله اوکراینی را در عمق خاک مسکو با استفاده از موشک‌های دوربرد غربی به‌عنوان حمله مستقیم حامیان کی‌یف در نظر خواهد گرفت و بر این اساس پاسخ خواهد داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=398872

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.