افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
1

شرایط اعطای وام و جذب سرباز اعلام شد

  • کد خبر : 398806
شرایط اعطای وام و جذب سرباز اعلام شد

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی آموزش کارکنان نیروهای مسلح از اعطای وام و اولویت استخدام در نیروهای مسلح برای سربازان رده بالا خبر داد. به گزارش اسمارتک نیوز، مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی آموزش کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از اعطای وام و اولویت استخدام در نیروهای مسلح برای سربازان رده بالا خبر داد. سردار موسی […]







مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی آموزش کارکنان نیروهای مسلح از اعطای وام و اولویت استخدام در نیروهای مسلح برای سربازان رده بالا خبر داد.



به گزارش اسمارتک نیوز، مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی آموزش کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از اعطای وام و اولویت استخدام در نیروهای مسلح برای سربازان رده بالا خبر داد.

سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی آموزش کارکنان وظیفه نیروهای مسلح ضمن تشریح مرحله تشکیلاتی دومین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح اظهار داشت: مسابقات سازمانی سومین دوره مسابقات است. مرحله مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح که در سطح هر یک از سازمان های نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، فراجا و وزارت دفاع ادغام شده است با هماهنگی به صورت عملی و پروژه محور برگزار می شود. و نظارت بر آژانس های همکار.

وی افزود: در این مرحله 3 نفر با بالاترین امتیاز از هر رشته به تفکیک سازمان های نیروهای مسلح به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی نیروهای مسلح با بیان اینکه روز گذشته از اختتامیه یکی از دوره ها بازدید کرده بودیم، گفت: در آخرین روز یعنی 3 مهرماه، جمع بندی مرحله سازمانی آجا انجام شد. دوره آمادگی جسمانی با حضور نمایندگان نیروها و سازمان های تابعه آجا به میزبانی این سازمان برگزار شد. تربیت بدنی آجا برگزار و نفرات برتر انتخاب و به نفرات برتر مدال و هدایایی اهدا شد.

وی ادامه داد: مسابقات آمادگی جسمانی به منظور ارتقای منزلت سربازان، افزایش نشاط، شادابی و آمادگی جسمانی سربازان در تمامی سازمان های نیروهای مسلح در سطح شهرستان و یگان آغاز شد و سپس نفرات برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند. در سطح استان و سپس نمایندگان آجا، روز گذشته سطح سازمانی برگزار شد و سایر رشته ها در سازمان های نیروهای مسلح برگزار می شود.

سردار کمالی با اشاره به خبر خوش برای کارگران ماهر شرکت کننده در این مسابقات گفت: مبلغ 150 میلیون تومان وام خوداشتغالی، اولویت استخدام در نیروهای مسلح و جایزه نقدی از هدایای نفرات برتر است.

وی ادامه داد: دومین دوره مسابقات مهارتی سربازان در 20 رشته در 4 سطح شهرستانی، استانی، سازمانی و کشوری در تمامی نیروهای مسلح آغاز شده و هم اکنون در مرحله تشکیلاتی هستیم.

منبع: بهترین ها




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=398806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.