افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
1

روند توسعه تهران با زیرساخت های آن تناسبی ندارد

  • کد خبر : 398723
روند توسعه تهران با زیرساخت های آن تناسبی ندارد

کد خبر: 124442 25 رجوع کنید به 1403 ۱۴: ۰۴ سیاست رئیس جمهور با تاکید بر اینکه روند کنونی توسعه تهران با منابع، توانمندی ها و زیرساخت های آن همخوانی ندارد، گفت: از راهکارها و برنامه های علمی و کاربردی برای اصلاح وضعیت فعلی پایتخت و همچنین رفع مشکلات استقبال می کنیم. مسعود بزیکیان وی […]

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه روند کنونی توسعه تهران با منابع، توانمندی ها و زیرساخت های آن همخوانی ندارد، گفت: از راهکارها و برنامه های علمی و کاربردی برای اصلاح وضعیت فعلی پایتخت و همچنین رفع مشکلات استقبال می کنیم.



مسعود بزیکیان وی سه شنبه شب پذیرای اعضای مجمع نمایندگان استان تهران بود و در این دیدار با استماع دغدغه ها و نقطه نظرات آنان نکاتی را برای رفع مشکلات و نیازهای مردم و تقویت زیرساخت های پایتخت مطرح کرد. . .

وی در این جلسه با تشریح مولفه های سخنان دولت چهاردهم برای ایجاد وحدت و وفاق ملی در کشور گفت: معتقدیم دوران انتخابات گذشته و حال زمان همدلی برای حل مشکلات کشور است. بنابراین ما صادقانه در تلاش هستیم فدراسیون پیدا شد و اگرچه در این مسیر با چالش هایی روبرو هستیم، اما با بیشترین تلاش پیش خواهیم رفت.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه رویدادهای جهانی و شرایط بسیار حساس منطقه، انسجام داخلی، همدلی و یکپارچگی را بیش از هر زمان دیگری ضروری کرده است، تصریح کرد: در نظر داریم با گفتمان همفکری ملی، روندهای نادرست را اصلاح و خدمات رسانی به مردم را ارتقا دهیم. . بیایید برای بخش مهمی از جامعه که به هر دلیلی ناراضی هستند با نظام همدردی کنیم.

این پزشک در ادامه رفتار ما در برخورد با مشکلات کشور باید به گونه ای باشد که امکان سوء استفاده و طمع برای ایجاد شکاف در جامعه با دشمن را از بین ببرد و افزود: دولت با توافق و تفاهم به دنبال افزایش بودجه است. . با سایر ادارات دولتی باید به گونه ای تدوین شود که علاوه بر جبران کسری، رفع نارضایتی در بخش های مختلف و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، روند توسعه کشور و تقویت زیرساخت ها قطع نشود. مختل شده است.

وی همچنین دیپلماسی فعال منطقه ای دولت با کشورهای همسایه را یکی از ابزارهای مهم برای موفقیت راهبرد توسعه جمهوری اسلامی ایران و ایجاد فرصت های جدید اقتصادی برای کشور برشمرد و گفت: در سفرهای اخیر به برخی کشورها کشورهای منطقه، توافقات خوب بسیاری بسته شده است که با اجرای آنها گام های بلندی در رشد اقتصادی کشور برداشته خواهد شد.

رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنان خود به برخی از مشکلات پایتخت نیز اشاره کرد و تصریح کرد: روند توسعه کنونی تهران با منابع، توانمندی ها و زیرساخت های آن تناسبی ندارد و ادامه این وضعیت زندگی مردم آن را غیرممکن می کند. این شهر: در این راستا از راهکارها و برنامه های علمی و کاربردی برای اصلاح وضعیت فعلی پایتخت و همچنین رفع مشکلات آن استقبال خواهیم کرد و نقش مجمع نمایندگان استان تهران نیز بسیار مهم خواهد بود. از این نظر مهم است.

پیش از سخنان رئیس جمهور در این جلسه، اعضای مجمع نمایندگان استان تهران به بیان نظرات، دیدگاه ها و درخواست های خود از دولت از جمله در خصوص تخصیص منابع لازم به پایتخت در بودجه بر اساس جمعیت و انبوه مشکلات پرداختند. و نیازهای زیرساختی، حمل ونقل و محیط زیستی، نظام محور تمامی کارکردهای اقتصادی دستگاه های اجرایی برای مقابله با فساد، ساماندهی بیگانگان، در نظر گرفتن بخش کشاورزی و روستایی در بودجه دستگاه های اجرایی، نیاز است. نظارت روزانه بر قیمت کالاها، ایجاد مرکز نظارت بر اجرای برنامه هفتم توسعه، ایجاد توافقات لازم برای مهاجرت معکوس نیروی کار ماهر از تهران به استان های مبدأ، لزوم برنامه ریزی لازم برای مقابله با آسیب های اجتماعی نوظهور، تعیین تکلیف گستردگی تهران و شهرهای اطراف، تلاش دولت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان تهران به ویژه در حوزه بهداشت و درمان، لزوم ارتقای ظرفیت اداری استان تهران الگوی صحیح حمل و نقل عمومی شهری را ترسیم و آن را ارتقا داد. استفاده، زیرساخت های کار از راه دور را در شهر تهران در راستای تمرکززدایی فراهم کرد و رویکرد مردم محوری و اجماع محوری رئیس جمهور و جایگاه مجاز ایشان در دفاع از جبهه مقاومت را ارج نهاد.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=398723

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.