افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
1

مسعود المزیکیان خطاب به سلطان عمان: اگر با هم باشیم رژیم صهیونیستی به این راحتی جرأت نمی کند جنایت کند.

  • کد خبر : 398669
مسعود المزیکیان خطاب به سلطان عمان: اگر با هم باشیم رژیم صهیونیستی به این راحتی جرأت نمی کند جنایت کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، مسعود المدیکیان در پاسخ به تماس تلفنی «هیثم بن طارق» سلطان عمان در پاسخ به خرسندی وی از روابط خوب و مستحکم دو کشور. وی با ابراز تمایل به گسترش و تعمیق این روابط، از سوی دیگر از روابط نزدیک تهران و مسقط […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، مسعود المدیکیان در پاسخ به تماس تلفنی «هیثم بن طارق» سلطان عمان در پاسخ به خرسندی وی از روابط خوب و مستحکم دو کشور. وی با ابراز تمایل به گسترش و تعمیق این روابط، از سوی دیگر از روابط نزدیک تهران و مسقط ابراز خرسندی کرد و بر عزم کشورمان برای تقویت بیشتر روابط دو کشور تاکید کرد.

رئیس جمهور ارتقا و تعمیق روابط با عمان را از اولویت های سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران در گسترش روابط با همسایگان برشمرد و افزود: تقویت روابط دوستانه و صمیمی بین کشورهای منطقه و همچنین گسترش همکاری های منطقه ای. که تضمین کننده دستیابی به دیدگاه و زبان مشترک برای حل مشکلات منطقه ای است. ما بستر توسعه جمعی کشورها و ارتقای رفاه، آرامش و آسایش ملت های خود هستیم.

پزشکان جدای از توصیه های دینی و دینی مبتنی بر سیره رسول گرامی اسلام (ص)، تقویت اخوت میان کشورهای مسلمان منطقه را نیاز زمان حال دانستند و گفتند: اگر ما کشورهای اسلامی هستیم. رژیم صهیونیستی با اتحاد با یکدیگر جرات چنین جنایتی را نخواهد داشت و آمریکا و کشورهای غربی نیز باید از آن حمایت کنند.

رئیس‌جمهور ضمن قدردانی از مواضع اصولی عمان در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان، خواستار فشار بیشتر بر حامیان رژیم صهیونیستی برای توقف ماشین‌های جنایت‌کار و جنایت‌کار این رژیم شد.

هیثم بن طارق نیز در این گفت وگوی تلفنی با قدردانی و حمایت از مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران در خصوص مسائل منطقه از جمله غزه و لبنان، بر پرهیز از اعمال استانداردهای دوگانه در رسیدگی به این موضوع در کشورهای غربی تاکید کرد. .

سلطان عمان حفظ حقوق مردم مظلوم غزه و لبنان را از اولویت ها و دغدغه های جدی کشورش دانست و تصریح کرد: عمان همواره تاکید کرده است که حمایت مستمر کشورهای غربی از جنایات اسرائیل به هیچ وجه قابل قبول نیست. یا توجیه شده

27218

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=398669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.