افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
1

درخواست Canary Capital برای راه اندازی Litecoin ETF

  • کد خبر : 398667
درخواست Canary Capital برای راه اندازی Litecoin ETF

Canary Capital، یک شرکت مدیریت دارایی، اسناد ثبت نام برای صندوق قابل معامله در بورس Spot Litecoin (ETF) را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ثبت کرده است. بر اساس پرونده 15 اکتبر، این اقدام آخرین مورد از تعداد فزاینده ETF های پیشنهادی است که ارزهای دیجیتال جایگزین را هدف قرار می […]

Canary Capital، یک شرکت مدیریت دارایی، اسناد ثبت نام برای صندوق قابل معامله در بورس Spot Litecoin (ETF) را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ثبت کرده است.

بر اساس پرونده 15 اکتبر، این اقدام آخرین مورد از تعداد فزاینده ETF های پیشنهادی است که ارزهای دیجیتال جایگزین را هدف قرار می دهند، به ویژه با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در ماه نوامبر.

ETF و این بار لایت کوین

ETF پیشنهادی Canary قصد دارد لایت کوین را در بازار نقدی نگه دارد و عملکرد آن را از نزدیک با شاخص قیمت لایت کوین (LTX) CoinDesk دنبال کند.

لایت کوین یک ارز دیجیتال همتا به همتا غیرمتمرکز است که اغلب به عنوان جایگزین سریع‌تر و ارزان‌تری برای بیت‌کوین برای پرداخت‌های خرد معرفی می‌شود.

در 9 اکتبر (18 اکتبر)، کناری اسناد مربوط به ETF Spot Ripple (XRP) را نیز به کمیسیون SEC ارائه کرد. این اقدام تنها چند روز پس از آن صورت گرفت که Bitwise، یک صادرکننده صندوق رمزنگاری، تلاش کرد یک ETF مشابه را ثبت کند.

در پستی در پلتفرم X (توئیتر سابق)، نیت گراچی، رئیس شرکت مشاوره مالی The ETF Store، اظهار داشت:

در کوتاه مدت، این [اقدامات] به عنوان یک گزینه تماس در انتخابات نوامبر در نظر گرفته شده است.

وی همچنین افزود:

در کوتاه مدت، سیاست ها اهمیت زیادی دارند، اما به نظر من این امر در طول زمان اجتناب ناپذیر است.

توکن XRP توسط پروتکل پرداخت کریپتو ریپل در سال 2012 منتشر شد. در سال 2020، ریپل موضوع یک شکایت بسیار بحث برانگیز توسط SEC شد. SEC ادعا کرد که ارائه توکن یک اوراق بهادار ثبت نشده در نظر گرفته شده است.

تشکیل پرونده S-1 اولین قدم برای راه اندازی ETF لایت کوین است، اما قناری باید منتظر بررسی اسناد توسط SEC باشد. SEC باید قوانین را اصلاح کند تا حداقل یک بورس ملی اجازه دهد تا ETF پیشنهادی را فهرست کند.

قیمت لایت کوین با 7 درصد افزایش به این خبر پاسخ داد.

نامزدهای ریاست جمهوری ایالات متحده به Crypto نگاه می کنند

کامالا هریس، معاون رئیس جمهور و نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده، نگرش دوستانه تری نسبت به ارزهای رمزنگاری شده دارد، اما نسبت به رقیب خود، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، دونالد ترامپ، کمتر از صنعت کریپتو حمایت می کند. بر اساس گزارش «گلکسی ریسرچ» در 14 اکتبر (23 مهر)، هریس نسبت به رئیس جمهور فعلی، «جو بایدن» که هم حزبی او است، دیدگاه مثبت تری نسبت به رمزارزها دارد.

در دوران بایدن، کمیسیون بورس و اوراق بهادار تحت رهبری گری جنسلر موضع سختی در مورد ارزهای دیجیتال اتخاذ کرد و بیش از 100 اقدام نظارتی علیه این صنعت انجام داد. ترامپ در ماه ژوئیه وعده اخراج جنسلر را داد.

هریس در ماه سپتامبر توجه بیشتری به رمزارزها کرد و از فناوری بلاک چین به عنوان یکی از چندین بخش نوظهور که آمریکا باید در آن پیشتاز باشد، نام برد. گلکسی اظهار داشت که “مکالمات پشت پرده” نشان می دهد که هریس به دنبال رویکرد سازنده تری با بایدن است.

منابع و مآخذ

سند S-1 Canary Capitalفرم S-1 برای LTC ETF)

توییت ناتی گراچی (نیت گراسی)

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-16 13:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=398667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.