افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
1

اصول دکوراسیون منزل در پاییز/ تغییرات مثبتی که می تواند افسردگی را از بین ببرد

  • کد خبر : 398537
اصول دکوراسیون منزل در پاییز/ تغییرات مثبتی که می تواند افسردگی را از بین ببرد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- در فصل پاییز هستیم و به دلیل کوتاه بودن روزها، تاریکی زودهنگام و البته کم شدن نور خورشید، بسیاری از افراد بی دلیل دچار افسردگی و ناراحتی می شوند. از سوی دیگر، به دلایلی که در بالا ذکر شد، همه ما دوست داریم زمان بیشتری […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- در فصل پاییز هستیم و به دلیل کوتاه بودن روزها، تاریکی زودهنگام و البته کم شدن نور خورشید، بسیاری از افراد بی دلیل دچار افسردگی و ناراحتی می شوند. از سوی دیگر، به دلایلی که در بالا ذکر شد، همه ما دوست داریم زمان بیشتری را در خانه بگذرانیم و در کنار خانواده باشیم، اما فضای خانه دلگیر است و می تواند باعث خستگی بیشتر ما شود. اما این را نمی توان مشکلی دانست زیرا چیدمان خانه چیزی است که به راحتی قابل تغییر است و قابلیت تطبیق با فصول و شرایط را دارد. شما خانم های خانه دار می توانید این مشکل را به سلیقه خود و البته با صرف کمی خلاقیت حل کنید. البته شما حق دارید دقیقاً ندانید چه کارهایی باید انجام شود و چه کارهایی در این زمینه موثر است، اما خبر خوب این است که فقط مقاله ما را دنبال کنید تا ببینید و بدانید برای دکوراسیون منزل چه کارهایی می توان انجام داد. در آینده با ما همراه باشید.

اگر نور طبیعی ندارید، روشنایی هوشمند عالی است

مثلا نور. اتاق کم نور می تواند بر روحیه افراد تاثیر منفی بگذارد و این مشکل به خصوص در پاییز و زمستان که هوا خیلی سریع تاریک می شود می تواند قابل توجه باشد. تأثیر نور بر خلق و خوی ما غیرقابل انکار است و حتی می تواند بر ریتم شبانه روزی بدن شما تأثیر بگذارد. هنگامی که به نور طبیعی دسترسی ندارید، می توانید نور هوشمند را انتخاب کنید که در حال حاضر بسیار پیشرفته است. در واقع، اگر خانه شما نورگیر خوبی ندارد، می توانید به راحتی نور مصنوعی را انتخاب کنید و با تقلید از نور طبیعی فضای بسیار شادتری ایجاد کنید.

8738

این رنگ ها به شما احساس شادی می دهند.

رنگ ها بر روحیه افراد و حتی روی رفتار و احساسات ما نیز بسیار موثر هستند. باید سر کار بروید و آن رنگ های شاد مانند زرد و نارنجی را انتخاب کنید که نشاط ذهن شما را افزایش می دهد. جالب است بدانید در روانشناسی رنگ ها رنگ زرد پیروان زیادی دارد و این هورمون می تواند در بدن افراد سروتونین ترشح کند و خلق و خوی آن ها را روشن کند.

3867394

عناصر طبیعی و گیاهان داخلی

گیاهان آپارتمانی از عناصر خلقت خداوند هستند که هوا را تصفیه می کنند و از افسردگی جلوگیری می کنند. آنها همچنین استرس را کاهش می دهند و شاد هستند. گیاهان آپارتمانی می توانند هوای سمی را به دام بیندازند و به عنوان تصفیه کننده هوا و خوشبو کننده هوا شناخته می شوند.

653464

یک گوشه دنج ایجاد کنید

فراموش نکنید که از گوشه های دنج غافل نشوید. تنها بودن در گوشه ای دنج از خانه که فضایی آرام دارد می تواند برای مردم مفرح و جذاب باشد و ذهن شما را پاک کند. این قسمت به یک قطعه زیبا از خانه تبدیل می شود که اگر با مبلمان و مبل و صندلی طراحی شود واقعا جذاب می شود. می توانید یک شب طولانی را در این فضا سپری کنید و از آن لذت ببرید.

6584685

از آثار هنری و عکس کمک بگیرید.

استفاده و استفاده از عکس های خانوادگی یا آثار هنری می تواند برای داشتن فضایی زیبا و حال و هوای خوب مناسب باشد. سعی کنید از تصاویر خاطره انگیز در پاییز و زمستان استفاده کنید.

837484

خانه را تمیز و مرتب نگه دارید

حالا که قرار است فضای خانه تان را نو کنید و فضای پاییزی را دعوت کنید، خوب است از نظافت آن غافل نشوید. یک محیط شلوغ و نامرتب واقعا می تواند روحیه و اعصاب شما را خراب کند و حتی باعث استرس و اضطراب شود. برای استقبال از پاییز خانه کوچکی داشته باشید تا دومین ماه سال تمیز و مرتب باشد.

89899

از عناصر بافت برای ایجاد آرامش استفاده کنید.

فراموش نکنید که استفاده از عناصر نرم و بافت دار برای طراحی داخلی بسیار مهم است. این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که قرار است برای مدت طولانی در خانه بمانید. بافت های ارگانیک مانند چوب، سنگ و کاشی می توانند گرمای بیشتری را به فضا منتقل کنند. بافت های مصنوعی مانند فرش های ضخیم، کوسن ها و مبلمان نیز می توانند آرامش بخش باشند. نقش فرش مخملی را در ایجاد آرامش دست کم نگیرید!

857484



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=398537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.