افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
1

سردار آزمون به همه درس فوتبال داد

  • کد خبر : 398528
سردار آزمون به همه درس فوتبال داد

آفتاب نیوز: علیرضا اکبرپور بازیکن سابق استقلال و ملی پوش سابق تیم فوتبال کشورمان درباره پیروزی تیم ملی مقابل قطر با چهار گل گفت: اینکه تیم ملی کشورمان در بازی است باعث افتخار و افتخار است. مقابل قطری که در یکی دو سال اخیر میزبان جام جهانی و جام ملت ها در فوتبال خود بود […]

آفتاب نیوز:

علیرضا اکبرپور بازیکن سابق استقلال و ملی پوش سابق تیم فوتبال کشورمان درباره پیروزی تیم ملی مقابل قطر با چهار گل گفت: اینکه تیم ملی کشورمان در بازی است باعث افتخار و افتخار است. مقابل قطری که در یکی دو سال اخیر میزبان جام جهانی و جام ملت ها در فوتبال خود بود با این تعداد گل پیروز خواهد شد. من همیشه به سبک فوتبال تهاجمی اعتقاد داشته ام و بسیار خوشحالم که تیم کشورمان در دیدار مقابل قطر اینقدر تهاجمی و رو به جلو بازی کرد.

وی افزود: وقتی مهره های تهاجمی مانند طارمی، آزمون، محیبی و امثال اینها را در تیم ملی خود داریم چرا نباید در سیستم هجومی از آنها استفاده کنیم. البته باید به سردار آزمون هم تبریک گفت که با گل سوم به همه درس فوتبال داد و می دانست چطور با یک پاس موقعیت بهتری به محبی بدهد و از نظر ذهنی این جوان را در موقعیتی قرار دهد که یک گل دیگر به ثمر برساند. به نظر من گل چهارم محبی به دلیل بازی خوب آزمون روی گل سوم بود.

اکبرپور گفت: باید به آقای قلانوی تبریک بگوییم که جسارتی داشت و در دیدار مقابل قطر تیم ملی را در شرایط تهاجمی به میدان فرستاد. تیم قطر مقابل این تیم تهاجمی ما واقعا حرفی برای گفتن نداشت. ایرانی ها این سبک فوتبال را دوست دارند چون می دانند نتیجه می دهد.

بازیکن سابق تیم کشورمان افزود: امیدوارم در مسابقات بعدی نیز این روند برای تیم کشورمان تکرار شود و در نهایت با اقتدار به جام جهانی صعود کنیم. امیدوارم این بچه ها که تجربه زیادی در سطح اروپایی و بین المللی دارند بتوانند در رقابت های جام جهانی به سطح بالاتری برسند چرا که این تیم قطعا این توانایی را دارد.

بازیکن سابق استقلال درباره شرایط این تیم در آستانه دیدار با ذوب آهن اصفهان نیز گفت: بازی استقلال مقابل ذوب آهن قطعا آسان نخواهد بود. با احتساب آخرین پیروزی استقلال مقابل تیم آماتور، شرایط روحی تیم خوب است، فقط مشکل جسمی باقی مانده است که امیدوارم سهراب بختیاری زاده این مشکل را در این بین حل کرده باشد و بتواند دوباره وضعیت بدنی بچه های استقلال را بهبود بخشد. در فرصت های بعدی .

سردار آزمون به همه درس فوتبال داد/قطر حرفی برای گفتن نداشت/استقلال بیش از همیشه به برد نیاز دارد/مربی خارجی نبود یک ایرانی باتجربه می توانست کنار سهراب باشد

اکبرپور ادامه داد: تیم ذوب آهن همیشه مقابل استقلال خوب بازی کرده است به خصوص اینکه این تیم اکنون برای صعود به جدول نیاز به امتیاز دارد اما باید بدانیم که استقلال بیش از هر زمان دیگری به پیروزی نیاز دارد و به هر حال باید انجام شود. سوزن ها

وی در خصوص غیبت دو بازیکن سرشناس استقلال در این دیدار گفت: قطعا استقلال تیمی نیست که با غیبت روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی دچار مشکل شود. البته نمی توان مهارت های این دو نفر را نادیده گرفت اما به هر حال استقلالی ها نیمکت غنی ای دارند که می توانند از حضور سایر بازیکنان در پست های خود بهره ببرند. امیدوارم روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی هر چه زودتر به استقلال برگردند.

وی در خصوص عدم حضور مربیان خارجی در تیم استقلال گفت: استقلال فردی را می خواهد که بیش از هر چیزی بتواند تیم را از نظر فنی و روحی برای مسابقات آماده کند. همچنین امکان پرکردن این جای خالی برای سهراب بختیاری زاده وجود دارد. نخبگان باتجربه و ملی البته اگر یک مربی خارجی خوب برای استقلال بیاوریم بهتر است اما در غیر این صورت می توانیم در ادامه فصل از ترکیب یک مربی باتجربه در کنار سهراب بختیاری زاده بهره ببریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=398528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.