افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
1

یک واحد گاز از نیروگاه نکا به مدار تولید بازگشت

  • کد خبر : 398519
یک واحد گاز از نیروگاه نکا به مدار تولید بازگشت

به گزارش مازندران خبرآنلاین، مدیر تعمیرات نیروگاه سیکل ترکیبی شرکت مدیریت تولید برق نکا گفت: این واحد که طبق برنامه ریزی انجام شده به مدت 4 هزار ساعت پس از 5 روز کار فشرده و 24 ساعته از بهره برداری خارج شد. بازسازی شد. شبکه برق سراسری کشور متصل است. عبدالرضا محمودی رستمی افزود: در […]

به گزارش مازندران خبرآنلاین، مدیر تعمیرات نیروگاه سیکل ترکیبی شرکت مدیریت تولید برق نکا گفت: این واحد که طبق برنامه ریزی انجام شده به مدت 4 هزار ساعت پس از 5 روز کار فشرده و 24 ساعته از بهره برداری خارج شد. بازسازی شد. شبکه برق سراسری کشور متصل است.

عبدالرضا محمودی رستمی افزود: در این بازدید علاوه بر انجام فعالیت های معمول در بازدیدهای 4000 ساعته در بخش های مکانیک، برق و ابزار دقیق، اقداماتی از جمله تعویض 16 تکیه گاه (ریتینر) ردیف الف و سرامیک انجام شد. نقص در احتراق محفظه، شستشو و تمیز کردن کامل فیلترهای هوای ورودی کمپرسور (فیلترهای کوالسر)، تعمیر بدنه دیفیوزر خروجی توربین، تعمیر حجم زیاد دیواره اگزوز و کاسه نمدهای دمپر، تعمیر اساسی تجهیزات اصلی سیستم کنترل. (EHC) و تنظیم مجدد پارامترهای کنترلی، عیب یابی شیر کنترل دیگ سوپرهیتر ریکپراتور، تعمیر اساسی پمپ روغن کنترلی و فن تحریک و همچنین فعالیت های تعمیر و نگهداری در بخش دیگ بخار.

وی تصریح کرد: با وجود گذشت 57 درصد از سال، 80 درصد از تولیدات برنامه ریزی شده برای سال جاری از مجموعه نیروگاه سیکل ترکیبی تکمیل شده است. این موفقیت را مرهون برنامه ریزی مناسب برای کاهش زمان تعمیر و افزایش کیفیت تعمیر و بهره برداری و احساس مسئولیت و دانش بالای کارکنان این مجموعه برای تولید پایدار برق و خدمات کافی می دانم. تقدیم به هموطنان عزیزمان

بلوک سیکل ترکیبی نیروگاه شهید سلیمی نکا شامل 2 واحد گازی 137.6 مگاواتی، یک واحد بخار 160 مگاواتی و دو واحد توربواکسپندر به ظرفیت 9.4 مگاوات می باشد.

46

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=398519

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.