افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

حملات موشکی شدید حزب الله به سرزمین های اشغالی «صفد» و «جولان» – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 398262
حملات موشکی شدید حزب الله به سرزمین های اشغالی «صفد» و «جولان» – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بولتنحزب الله لبنان با صدور بیانیه ای حملات جدید خود را علیه نظامیان رژیم صهیونیستی و سرزمین های اشغالی اعلام کرد. حزب الله لبنان اعلام کرد ساعت 20 امروز به وقت محلی، استحکامات توپخانه ای رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی.بی حرمتیآن را هدف حمله موشکی قرار داده است. […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بولتنحزب الله لبنان با صدور بیانیه ای حملات جدید خود را علیه نظامیان رژیم صهیونیستی و سرزمین های اشغالی اعلام کرد.

حزب الله لبنان اعلام کرد ساعت 20 امروز به وقت محلی، استحکامات توپخانه ای رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی.بی حرمتیآن را هدف حمله موشکی قرار داده است.

علاوه بر این اداره اطلاعات حزب الله لبنان اعلام کرد که برای حمایت از ملت صلابت فلسطین در غزه و حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آن و در راستای دفاع از لبنان. ملت رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت 19 و 20 روز سه شنبه 24 مهر 1393 به وقت محلی، توپخانه را مستحکم کردند. الزعورا جولان اشغالی را بمباران کردند.

همچنین حزب الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: در راستای حمایت ملت استواری فلسطین در غزه و کمک مقاومت شجاعانه و شریف آن در راستای دفاع از لبنان و ملت و در پاسخ به حملات وحشیانه اسرائیل به شهرها، روستاها و غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی در ساعت 19:00 سه شنبه 24 مهر 2024، پادگان. نفتالی اطراف مطمئن آنها با تعداد زیادی موشک مورد حمله قرار گرفتند.

علاوه بر این حزب الله لبنان به حمله موشکی رزمندگان مقاومت اسلامی به شهرک های صهیونیست نشینمطمئناو گزارش داد.

نگرانی رسانه های رژیم صهیونیستی نیز از به صدا درآمدن آژیر هشدار در مناطق اشغالی است.شلومی“، “باتست” و “راس ناقورا“در الجلیل غرب گزارش داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=398262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.