افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
1

تغییرات ترکیب ایران مقابل قطر/اعتمداب نعمتی و تعویض کاپیتان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 398169
تغییرات ترکیب ایران مقابل قطر/اعتمداب نعمتی و تعویض کاپیتان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال ایران و قطر امروز سه شنبه از ساعت 19:30 در چارچوب هفته چهارم مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف هم می روند.یوسوکو اراکیآنها در ورزشگاه رشید دبی مقابل هم قرار می گیرند. ترکیب تیم فوتبال ایران برای این دیدار به شرح زیر است: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال ایران و قطر امروز سه شنبه از ساعت 19:30 در چارچوب هفته چهارم مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف هم می روند.یوسوکو اراکیآنها در ورزشگاه رشید دبی مقابل هم قرار می گیرند.

ترکیب تیم فوتبال ایران برای این دیدار به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، محمد محبی، مهدی طارمی، مهدی قائدیعلی نعمتی، محمد کریمی، سردار آزمون و امید نورافکن

امیر قلعه نویی در این بازی صالح حردانی و سامان مقدس به دلیل محرومیت و ابوالفضل جلالی به دلیل مصدومیت و همین موضوع باعث شده تا در دیدار با ازبکستان شاهد تغییراتی در ترکیب تیم باشیم.

در خط دفاع راست میلاد محمدی به جای صالح حردانی وظیفه خود را انجام می دهد. قلعه نویی در دیدار مقابل ازبکستان نیز پس از اخراج حردانی در سمت راست خط دفاعی از این بازیکن استفاده کرد تا محمدی دومین حضور خود را در این پست در حالی انجام داد که پست اصلی او دفاع چپ است.

در سمت چپ خط دفاعی قلعه نویی از تمرکز امید سود می برد. نورافکن در زمانی که در استقلال تهران و سپاهان حضور داشت سابقه بازی در این پست را دارد اما در فصل جدید در ملوان به عنوان هافبک مورد استفاده قرار گرفت و باید دید مقابل قطری ها چه عملکردی خواهد داشت.

مهدی قائدی او بار دیگر به ترکیب اصلی و کناری ایران پیوست. خارج از کشور چپ نقش خواهد داشت. قلعه نویی علیرضا جهانبخش کاپیتان تیمش را به جای محمد محبی نیمکت نشین کرد. خارج از کشور حق امتیاز می گیرد و دو بازیکن جوان و بالغ کشورمان از ابتدا در این دو پست بازی خواهند کرد.

در نبود نظم مقدس در ادامه قلعه نویی محمد کریمی را بر محمد قربانی ترجیح داد تا کاپیتان سپاهان در دیداری مهم برای تیم ایران از ابتدا شروع کند و در خط هافبک با سعید عزت اللهی شریک شود.

از دیگر نکات ترکیب ایران می توان به دومین حضور متوالی علی نعمتی در قلب خط دفاعی ایران اشاره کرد. او در این دیدار توانست اولین بازی ملی خود را در دیدار با ازبکستان انجام دهد و عملکرد بسیار خوبی داشت و قلعه نویی در این دیدار به او اعتماد کرد تا زوج شجاع خلیل زاده را تشکیل دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=398169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.