افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
1

اسرائیل به تاسیسات هسته ای و نفتی ایران حمله نخواهد کرد

  • کد خبر : 398072
اسرائیل به تاسیسات هسته ای و نفتی ایران حمله نخواهد کرد

آفتاب نیوز: به گفته این مقامات، دولت آمریکا بر این باور است که ارسال سامانه دفاعی تاد به اسرائیل و تقریباً 100 سرباز برای عملیاتی کردن آن، برخی از نگرانی‌های اسرائیل در مورد اقدامات تلافی جویانه احتمالی ایران و مسائل امنیتی عمومی را کاهش داده است. با این حال، مقامات آمریکایی که خواستند نامشان فاش […]

آفتاب نیوز:

به گفته این مقامات، دولت آمریکا بر این باور است که ارسال سامانه دفاعی تاد به اسرائیل و تقریباً 100 سرباز برای عملیاتی کردن آن، برخی از نگرانی‌های اسرائیل در مورد اقدامات تلافی جویانه احتمالی ایران و مسائل امنیتی عمومی را کاهش داده است.

با این حال، مقامات آمریکایی که خواستند نامشان فاش نشود، هشدار دادند که تضمین‌های اسرائیل همیشه قطعی نیست و شرایط می‌تواند تغییر کند.

این مقامات همچنین خاطرنشان کردند که سابقه اسرائیل در اجرای تعهدات گذشته متغیر بوده و اغلب منعکس کننده سیاست داخلی بوده و در برخی مواقع با انتظارات واشنگتن در تناقض بوده است.

بعدازظهر روز سه‌شنبه ۱۹ اسفندماه ساعت ۱۴:۰۳ موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رمز مبارک یار رسول الله به اهداف امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در عملیات صادق ۲ اصابت کرد.

این عملیات با تصویب شورای عالی امنیت ملی و ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع انجام شد.

سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان نیز در گفتگوی تلفنی با وزرای امور خارجه انگلیس، هلند و فرانسه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تنها بر اساس اصل 51 برجام از حق دفاع مشروع خود استفاده کرده است. ایالات. منشور سازمان ملل متحد و منحصراً پایگاه های نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

علیرغم توانایی جمهوری اسلامی ایران در حمله به اهداف غیرنظامی، پایبندی همیشگی خود به اصول بشردوستانه و قوانین بین المللی و مخالفت با اقدامات رژیم صهیونیستی در حمله به مناطق مسکونی، مدارس، بیمارستان ها و اردوگاه های غیرنظامی در پاسخ موشکی سال گذشته خود را نشان داد. تنها شبانه مراکز امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=398072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.