افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
1

توکن Debridge “DBR” و نحوه بررسی واجد شرایط بودن Airdrop

  • کد خبر : 398041
توکن Debridge “DBR” و نحوه بررسی واجد شرایط بودن Airdrop

نشانه حاکمیتیDBR» پروتکل زنجیره ای متقابل deBridge در 17 اکتبر بر روی پلت فرم Jupiter LFG راه اندازی می شود. به گفته اسمارتک نیوز، این توکن یک عنصر کلیدی در اکوسیستم است.پل» معرفی شد و کاربران واجد شرایط در لیست سفید می توانند در این راه اندازی شرکت کنند. توکن مستقل و پل ایردراپ Debridge […]

نشانه حاکمیتیDBR» پروتکل زنجیره ای متقابل deBridge در 17 اکتبر بر روی پلت فرم Jupiter LFG راه اندازی می شود.

به گفته اسمارتک نیوز، این توکن یک عنصر کلیدی در اکوسیستم است.پل» معرفی شد و کاربران واجد شرایط در لیست سفید می توانند در این راه اندازی شرکت کنند.

توکن مستقل و پل ایردراپ

Debridge یک پروتکل متقابل زنجیره ای است که به کاربران اجازه می دهد دارایی ها و اطلاعات را بین بلاک چین های مختلف منتقل کنند. این ویژگی در دنیای رو به رشد وب 3 بسیار مفید است، زیرا کاربران می خواهند از مزایای مختلف بلاک چین استفاده کنند. راه اندازی توکن «DBR» به عنوان ابزاری برای مدیریت و حکمرانی در این اکوسیستم نقش حیاتی خواهد داشت.

خزانه داری (خرک LFG) این به عنوان یک پلت فرم منحصر به فرد برای شرکت در راه اندازی توکن “DBR” عمل می کند. این خزانه تا ساعت 11:30 صبح به وقت تهران 25 مهرماه (25 مهر) فعال خواهد بود. در مجموع، 200 میلیون توکن (2٪ از کل عرضه) صادر خواهد شد و به شرکت کنندگان واجد شرایط اجازه می دهد تا به طور جمعی تا 5,000,000 دلار استیبل کوین USDC را واریز کنند.

هر آدرس واجد شرایط می تواند تا 25000 دلار واریز کند، در حالی که قیمت اولیه توکن DBR در این مرحله 0.025 دلار تعیین شده است. شرکت کنندگان باید حداقل در 10 روز جداگانه قبل از 23 ژوئیه 2024 (1 اوت 1403) در برنامه پل فعال بوده باشند تا بتوانند در این فرآیند شرکت کنند.

کل عرضه توکن ها 10 میلیارد و عرضه اولیه در گردش 1.8 میلیارد توکن در زمان راه اندازی، 10 درصد از توکن ها به جامعه و استارتاپ، 5 درصد به بنیاد دیبریج و 3 درصد به اکوسیستم اختصاص داده می شود. قابل ذکر است که 82 درصد باقیمانده توکن ها به صورت سه ماهه و شش ماه پس از آن صادر می شوند رویداد تولید توکن (TGE) او به مدت 3 سال آزاد خواهد شد. این سیستم رهاسازی تدریجی به تعادل بازار کمک می کند و از نوسانات شدید قیمت جلوگیری می کند.

رویداد تولید توکن (TGE) برای توکن “DBR” در 17 اکتبر (26 مهر) ساعت 11:30 به وقت تهران از جایی شروع می شود که قیمت توکن اولیه 0.025 دلار تعیین شده است. در این رویداد، 50 درصد از توکن های خریداری شده بلافاصله در دسترس خواهند بود و 50 درصد باقی مانده شش ماه پس از TGE منتشر می شوند. این رویداد به کاربران اجازه می دهد تا در رای گیری در مورد حاکمیت DAO شرکت کنند و با قرار دادن توکن های DBR خود بر تصمیمات پروتکل کلیدی تأثیر بگذارند.

جزئیات رویداد تولید توکن (TGE) برای توکن DBR

  • تاریخ و زمان: رویداد تولید توکن (TGE) ساعت 11:30 به وقت تهران 26 مهرماه (5 مهر) برگزار می شود.
  • قیمت شروع معامله: قیمت راه اندازی توکن DBR در این رویداد 0.025 دلار خواهد بود
  • توزیع توکن ها:
    • 50 درصد از توکن های خریداری شده از طریق LFG Vault بلافاصله پس از TGE در دسترس خواهند بود.
    • 50% باقیمانده شش ماه پس از TGE منتشر خواهد شد.
  • شرایط شرط بندی: دارندگان توکن DBR می توانند توکن های خود را به اشتراک بگذارند و در رای گیری DAO برای تعیین پارامترهای پروتکل شرکت کنند.

پل چیست؟

Debridge با مدل پل محبوب که در آن کاربران توکن را در یک بلاک چین و معادل یک دارایی پیچیده شده در زنجیره دیگر دریافت می کنند، متفاوت است. این روش یکی از آسیب پذیری های رایج در صنعت است که مورد حمله اکسپلویت ها قرار می گیرد.

به جای این رویکرد، پل به گونه ای طراحی شده است که امکان انتقال مستقیم وجه نقد بین زنجیربدون نیاز به قفل کردن دارایی ها، که پیچیدگی را کاهش می دهد و کارایی انتقال را افزایش می دهد.

DeBridge ادعا می کند که بزرگترین اقتصاد پل را در وب 3 دارد و تاکنون 7.5 میلیون دلار هزینه داشته است.

هفته گذشته، DeBridge “Hoks” را برای انتقال داده ها بین زنجیره ها و راه اندازی برنامه های غیرمتمرکز (dapps) معرفی کرد. برای مثال، اپلیکیشنی که روی یک بلاک چین اجرا می‌شود، اکنون می‌تواند در یک تراکنش از شبکه دیگری سپرده دریافت کند.

با توجه به پتانسیل پلتفرم بین زنجیره ای “دیبریج” و همکاری با پلتفرم “مشتری“، این پروژه به عنوان یک یک ابتکار مهم در دنیای بلاکچین مرتبط است. در ادامه نحوه بررسی صلاحیت برای دریافت ایردراپ را نیز آموزش داده ایم.

آموزش بررسی صلاحیت در Airdrop Debridge

ابتدا لینک بررسی صلاحیت را در AirDrop Debridge وارد کنید که در انتهای این مقاله قابل مشاهده است و با کلیک بر روی Connect Wallet کیف پولی را که از طریق آن امتیاز جمع آوری کرده اید وصل کنید.

بررسی صلاحیت در Airdrop Debridge
بررسی صلاحیت در Airdrop Debridge

سپس آدرس خود را کپی کرده و در نهایت بر روی گزینه “بررسی واجد شرایط بودن” کلیک کنید تا واجد شرایط بودن خود را ببینید.

بررسی صلاحیت در Airdrop Debridgeبررسی صلاحیت در Airdrop Debridge
بررسی صلاحیت در Airdrop Debridge

اگر واجد شرایط نیستید، می توانید در رویداد ایردراپ فصل دوم در آن شرکت کنید.

منابع و مآخذ

لینک بررسی واجد شرایط بودن در Airdrop Debridge (بررسی کننده واجد شرایط بودن DBR Airdrop)

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-15 20:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=398041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.