افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
0

هیچ هواپیمای ایرانی به اروپا پرواز نخواهد کرد

  • کد خبر : 397689
هیچ هواپیمای ایرانی به اروپا پرواز نخواهد کرد

آفتاب نیوز: دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: تنها شرکت هواپیمایی که در کشورمان به اروپا پرواز کرد، ایران ایر بود و با تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران ایر، پس از این هیچ هواپیمای ایرانی به اروپا پرواز نخواهد کرد. مقصود اسعدی سامانی درباره تحریم های جدید ایران ایر، ماهان ایر و ساها […]

آفتاب نیوز:

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: تنها شرکت هواپیمایی که در کشورمان به اروپا پرواز کرد، ایران ایر بود و با تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران ایر، پس از این هیچ هواپیمای ایرانی به اروپا پرواز نخواهد کرد.

مقصود اسعدی سامانی درباره تحریم های جدید ایران ایر، ماهان ایر و ساها گفت: تنها ایرلاینی که در کشورمان به اروپا پرواز کرد ایران ایر بود و با اعمال تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران ایر، پس از این نه. پروازهای ایران به اروپا اروپا پرواز نخواهد کرد.

وی ادامه داد: پروازهای ایرانی به مقاصد اروپایی در کشور تقاضای بالایی داشت و قاعدتا این تقاضا به ایرلاین های خارجی خواهد رفت.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: البته به دلیل شرایط خاص منطقه، برخی از ایرلاین های خارجی پروازهای خود را به ایران محدود کرده اند. بنابراین، با توجه به این وضعیت، بخشی از پروازهای اروپایی از طریق پروازهای ارتباطی و از کشورهای میانی مانند ترکیه یا امارات برقرار خواهد شد.

اسعدی سامانی افزود: البته ممکن است چند شرکت هواپیمایی اروپایی پروازهای مستقیمی را برقرار کنند که مشتریان ایران ایر بتوانند از آن استفاده کنند. اتصال ترکیه به اروپا ارزان تر خواهد بود.

وی در خصوص اینکه چرا هیچ شرکت هواپیمایی غیر از ایران ایر نمی تواند پرواز اروپایی انجام دهد، تصریح کرد: فرودگاه های اروپایی به دلیل تحریم ها سوخت هواپیماهای ایرانی را تامین نمی کنند و هواپیماهای ایران ایر باید سوخت مورد نیاز خود را برای پروازهای اروپایی با تانکر تامین می کردند. بنابراین هواپیماهایی که امکان سوخت گیری دارند باید در این مسیر استفاده شوند و این نوع هواپیماها در ناوگان سایر ایرلاین های ایرانی وجود ندارد.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی افزایش هزینه های مسافران ایرانی به مقاصد اروپایی را مورد تاکید قرار داد و تاکید کرد: ناقضان حقوق بشر با اعمال تحریم ها به جان مردم ایران فشار می آورند. آنها با صراحت می گویند که نمی خواهند این تحریم ها به مردم ایران آسیب برساند، اما تاثیر این تحریم ها دقیقاً بر زندگی مردم ایران تأثیر می گذارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=397689

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.