افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
0

ماجرای ضرب و شتم دندانپزشک در جاورسیان چگونه بود؟

  • کد خبر : 397679
ماجرای ضرب و شتم دندانپزشک در جاورسیان چگونه بود؟

به گزارش خبرآنلاین، در پی انتشار فیلمی از حمله یک بیمار به دندانپزشک و درگیری با وی در یکی از مراکز درمانی شهرک جاورسیان خنداب استان مرکزی که نشان می دهد بیمار پس از مشاجره با دندانپزشک با چاقو به وی حمله می کند. دقایقی بهداری و از رئیس سازمان نظام پزشکی استان مرکزی جویای […]

به گزارش خبرآنلاین، در پی انتشار فیلمی از حمله یک بیمار به دندانپزشک و درگیری با وی در یکی از مراکز درمانی شهرک جاورسیان خنداب استان مرکزی که نشان می دهد بیمار پس از مشاجره با دندانپزشک با چاقو به وی حمله می کند. دقایقی بهداری و از رئیس سازمان نظام پزشکی استان مرکزی جویای ماجرا شدیم.

ایسنا در گزارش رسانه ای نوشت: روح الله سهرابی با تایید این موضوع اظهار کرد: این گونه رفتارها منجر به ضرب و شتم پزشکان به هیچ وجه قابل قبول نیست و نظام پزشکی استان نقش خود را در حمایت از جامعه پزشکی ایفا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: سازمان نظام پزشکی وظیفه رسیدگی به موارد قصور پزشکی را دارد و متاسفانه امکان رسیدگی به این گونه موارد برای سازمان وجود ندارد و در حیطه اختیارات آن نیست، اما پیگیری می کنیم تا هیچ حقوق فرد پایمال شده است در این زمینه و ما اجازه نداریم که چنین اتفاقاتی در استان رخ دهد. وقوع این اتفاقات برای استان مرکزی زیبنده نیست و آسیب های آن گریبان مردم را خواهد گرفت.

دکتر سهرابی در ادامه گفت: این اتفاقات در حالی رخ می دهد که سال هاست به دنبال خدمات دندانپزشکی با حضور دندانپزشک در شهرستان تفرش بوده ایم و متاسفانه تکمیل نشده و مردم از این کمبود رنج می برند. اما در شهر دیگری شاهد رفتارهای نامناسب با ما دندانپزشک هستیم.

وی با بیان اینکه کادر درمانی کارگران جامعه هستند که جان خود را در دستان خود می گذارند و برای سلامتی مردم فداکاری می کنند، افزود: تلاش پرسنل پزشکی با هزینه های ناچیز و غیرعادی قابل تقدیر است و وظیفه داریم از آنها حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: قیمت مشاوره پزشکی حتی بر اساس قیمت نهایی نیست و غیرعادی است و با توجه به شرایط اقتصادی مردم، پزشکان با این نرخ در حال ارائه خدمات هستند، البته تعداد کمی از پزشکان جامعه در حال فعالیت هستند. خارج از نرخ و تخلفات گزارش شده توسط سازمان پیگیری می شود.

۲۳۳۲۱۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=397679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.