افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
0

اختصاص 34 درصد پرونده های قدیمی و در حال رسیدگی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 397543
اختصاص 34 درصد پرونده های قدیمی و در حال رسیدگی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی القاصیرئیس کل دادگستری استان تهران از کاهش 34 درصدی پرونده ها و پرونده های معوقه سالمندان یکسال به بالا بدون احتساب شعب اجرائیه و سرپرستی خبر داد و گفت: از ابتدای آذرماه 1400 تا پایان مردادماه سال جاری. 89439 مورد از موجودی در ابتدای دوره کاهش یافته است. یعنی 17 […]

به گزارش خبرگزاری مهر، علی القاصیرئیس کل دادگستری استان تهران از کاهش 34 درصدی پرونده ها و پرونده های معوقه سالمندان یکسال به بالا بدون احتساب شعب اجرائیه و سرپرستی خبر داد و گفت: از ابتدای آذرماه 1400 تا پایان مردادماه سال جاری. 89439 مورد از موجودی در ابتدای دوره کاهش یافته است. یعنی 17 درصد از موجودی پرونده در مجموعه قضایی استان تهران کاهش یافت و میزان رسیدگی در این مدت بیش از 100 درصد است.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: تعداد پرونده های در حال رسیدگی و سابقه بیش از یک سال از جمله پرونده های اجرای احکام روند نزولی را نشان می دهد. بنابراین با تخصیص 39 هزار و 813 پرونده، 23 درصد پرونده های در حال رسیدگی و قدیمی کاهش یافته و تعداد پرونده های در حال رسیدگی به استثنای شعب اجرای احکام و قیمومیت در مرداد 1403 نسبت به آذر 1400 با سن یک سال و بیشتر کاهش یافته است. 25 هزار و 230 است فایل 34 درصد کاهش یافته است.

وی تشکیل دبیرخانه پرونده های مهم و ملی و همچنین چند جانبه وی با رویکرد نظارت مستقیم استانداری بر پرونده ها اظهار داشت: یکی از معاونین برای مدیریت، هدایت و نظارت بر رسیدگی به پرونده های مذکور تعیین شده است که مسئولیت پیگیری امور این اداره کل را بر عهده دارد. .

القاصی وی در پایان سخنان خود از تشکیل کارگروه جلوگیری می کند تاخیر وی از اقدامات در تمامی محاکم و تعیین یکی از علی البدل ها برای نظارت بر کارگروه ها و تسریع در رسیدگی و اجرای احکام در پرونده های قدیمی و در حال رسیدگی خبر داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=397543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.