افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
1

رابطه بین مصرف قهوه و طول عمر

  • کد خبر : 397527
رابطه بین مصرف قهوه و طول عمر

آفتاب نیوز: دانشمندان آمریکایی معتقدند که پاسخ این مشکل را پیدا کرده اند و به عملکرد کافئین مربوط می شود. کافئین به جلوگیری از ورود مواد شیمیایی به خون که باعث التهاب می شوند کمک می کند. محققان دریافته اند که نوشیدن قهوه و چای با کاهش مواد شیمیایی موجود در خون که نقطه شروع […]

آفتاب نیوز:

دانشمندان آمریکایی معتقدند که پاسخ این مشکل را پیدا کرده اند و به عملکرد کافئین مربوط می شود.

کافئین به جلوگیری از ورود مواد شیمیایی به خون که باعث التهاب می شوند کمک می کند. محققان دریافته اند که نوشیدن قهوه و چای با کاهش مواد شیمیایی موجود در خون که نقطه شروع بیماری قلبی هستند، به افراد کمک می کند عمر طولانی تری داشته باشند.

اکنون، محققان دانشگاه استنفورد بر این باورند که ممکن است به همین دلیل نوشیدن قهوه یا چای برای آرامش مناسب باشد. کافئین یکی از مواد تشکیل دهنده قهوه، چای و برخی نوشیدنی های گازدار است که مواد شیمیایی موجود در خون را که باعث التهاب می شوند، از بین می برد.

رگ های خونی ملتهب بیشتر احتمال دارد سفت شوند، که یک عامل خطر برای بیماری قلبی است.

به گفته محققان، التهاب در بسیاری از بیماری های دیگر نیز نقش کلیدی دارد. آزمایش خون افرادی که مواد شیمیایی مرتبط با التهاب کمتری داشتند، نشان داد که کافئین بیشتری در جریان خون وجود دارد. تحقیقات بیشتر نشان داد که آنها بیشتر از همسالان خود قهوه می نوشند.

تئوبرومین یک ماده شیمیایی است که در شکلات یافت می شود که اثر ضد التهابی دارد. دیوید فورمن از مؤسسه ایمنی، پیوند و عفونت دانشگاه استنفورد می گوید: «بیش از 90 درصد همه بیماری های غیرواگیر در دوران سالمندی با التهاب مزمن مرتبط هستند.

وی افزود: مطالعات بسیاری نشان داده است که مصرف کافئین با طول عمر مرتبط است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=397527

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.