افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
1

نتیجه دیدار ژاپن و استرالیا تا پایان نیمه اول

  • کد خبر : 397508
نتیجه دیدار ژاپن و استرالیا تا پایان نیمه اول

به گزارش رکنا، دیدار تیم های استرالیا و ژاپن در حالی آغاز شده که تونی پوپوویچ در دومین دیدار خود روی نیمکت ساکروس در این دیدار حساس هدایت تیمش را برعهده دارد. رقابت این دو تیم همیشه برای آسیایی ها و فوتبال دوستان جذاب و دیدنی است. ترکیب دو تیم ژاپن و استرالیا. نکته جالب […]

به گزارش رکنا، دیدار تیم های استرالیا و ژاپن در حالی آغاز شده که تونی پوپوویچ در دومین دیدار خود روی نیمکت ساکروس در این دیدار حساس هدایت تیمش را برعهده دارد. رقابت این دو تیم همیشه برای آسیایی ها و فوتبال دوستان جذاب و دیدنی است.

ترکیب دو تیم ژاپن و استرالیا.

نکته جالب اینجاست که هاجیمه موریاسو از بازیکنان لژیونر خود برای این بازی استفاده کرده و 11 بازیکن در ترکیب اصلی این تیم بازیکنان لیگ های اروپایی هستند. زیون سوزوکی دروازه بان پارما در قفس سامورایی ها قرار دارد و در دفاع از کوکی ماچیدا، شوگی تانیگوچی و کو ایتاکورا جلوتر است.

در غیاب واتارو اندو، هافبک لیورپول که به دلیل مصدومیت از ترکیب دور است، هیدماسا موریتا و آئو تاناکا هافبک میانی یکی در اسپورتینگ و دیگری در لیدز خواهند بود. تاکفوسو کوبو و کائورو میتوما در دست خود بازی خواهند کرد و کمی جلوتر از ریتسو دوان و تاکومی مینامینو خواهند بود.

فقط مهاجم تیم ملی ژاپن آیاسه اوئدا، هم تیمی فصل گذشته علیرضا جهانبخش، مهاجم فاینورد در این دیدار حساس است. این دیدار از ساعت 14:05 در ورزشگاه سایتما برگزار می شود.

برای تیم استرالیایی جیسون گری جانشین توماس دنگ در خط دفاعی می شود و کم برگس به جای کای رولز بازی می کند. در خط میانی جوردی باس در کنار لوک براتون و آیدین هروستیچ حضور دارند.

براتون 34 ساله به دلیل بیماری آیدن اونیل اولین بازی خود را انجام خواهد داد. رایلی مک گری که در بازی قبل عملکرد خوبی داشت از ابتدای این دیدار در ترکیب حضور داشت و ایراناندا و کریگ گودوین روی نیمکت نشسته اند.

نیمکت نشینی گودوین که در دیدار قبل عملکرد درخشانی داشت یکی از نکات مهم است و احتمالا در نیمه دوم فرصت بازی پیدا خواهد کرد. در ادامه برخلاف بازی قبلی، عزیز بهیچ نیمکت نشین خواهد بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=397508

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.