افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
1

اقدام جدید تپسی برای بهبود کیفیت سفرها

  • کد خبر : 397413
اقدام جدید تپسی برای بهبود کیفیت سفرها

شرکت تپسی با افزودن ویژگی جدید به کاربران راننده خود این امکان را می دهد که نظرات جمع آوری شده از کاربران مسافر را دریافت کرده و مهم ترین نکات بهبود را شناسایی کنند. به گزارش روابط عمومی تپسی، در این طرح پس از ثبت امتیاز و نظرات کاربران مسافر در پایان سفر، این امتیازات […]

شرکت تپسی با افزودن ویژگی جدید به کاربران راننده خود این امکان را می دهد که نظرات جمع آوری شده از کاربران مسافر را دریافت کرده و مهم ترین نکات بهبود را شناسایی کنند.

به گزارش روابط عمومی تپسی، در این طرح پس از ثبت امتیاز و نظرات کاربران مسافر در پایان سفر، این امتیازات و نظرات به صورت مجموع بررسی می شود و در صورتی که تاثیر بسزایی در امتیاز سفیر داشته باشد، این موضوع تغییر می کند و دلایل این امر به اطلاع راننده خواهد رسید. هدف از انجام این کار کمک به سفرا در بهبود کیفیت سفر و در نتیجه افزایش امتیاز آنها است.

کاربران تپسی در پایان هر سفر همواره با ثبت امتیازی بین 0 تا 10 میزان رضایت خود را ثبت می کنند و دلایل رضایت و نارضایتی خود را نیز بیان می کنند. در این سالها امتیاز ثبت شده توسط مسافران برای سفیران برای ارزیابی کیفیت خدمات هر راننده و همچنین پایان همکاری با رانندگانی که عملکرد خوبی نداشتند مورد استفاده قرار گرفت. اما با ویژگی جدیدی که اخیراً به اپلیکیشن سفیران اضافه شده است، رانندگان اکنون می توانند نقاط بهبود کیفیت سفرهای خود را مشاهده کرده و برای رفع آنها برنامه ریزی کنند.

بردیا میرزایی، سرپرست تیم مدیریت محصول تپسی می گوید: سفیران همواره به دنبال دانستن دلایل تغییرات امتیازات خود هستند تا آنها را بهبود بخشند، این طرح راهی عادلانه برای پاسخگویی به این نیاز سفرا برای دادن گامی خاص است. بر اساس این طرح، امتیازات سفیران در یک دوره کاری 45 روزه جمع آوری می شود و در صورت تغییر قابل توجه در امتیاز نهایی، آنها از تغییر رتبه و دلایل آن مطلع خواهند شد.

لازم به ذکر است که لازمه اجرای این طرح مشارکت فعال مسافران در ثبت دقیق بازخوردها و دلایل رضایت یا نارضایتی آنان در پایان سفر است، چرا که با توجه به وسعت ناوگان تپسی در کشور، بهترین راه برای ارزیابی کیفیت ناوگان، کاربرانی هستند که روزانه از آن استفاده می کنند. آنها از سفرهای سینی استفاده می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=397413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.