افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
1

افتتاح چند پروژه بزرگ ورزشی در خوزستان در هفته تربیت بدنی

  • کد خبر : 397292
افتتاح چند پروژه بزرگ ورزشی در خوزستان در هفته تربیت بدنی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از خوزستان، حمید بنی تمیم با اشاره به برگزاری هفته تربیت بدنی و ورزش در استان و افتتاح پروژه های ورزشی به این مناسبت، اظهار داشت: در این مرحله و به مناسبت هفته آموزش و پرورش و ورزش برگزار می شود. چندین پروژه ورزشی برجسته در استان هستند که نقش مهمی […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از خوزستان، حمید بنی تمیم با اشاره به برگزاری هفته تربیت بدنی و ورزش در استان و افتتاح پروژه های ورزشی به این مناسبت، اظهار داشت: در این مرحله و به مناسبت هفته آموزش و پرورش و ورزش برگزار می شود. چندین پروژه ورزشی برجسته در استان هستند که نقش مهمی در توسعه ورزش خوزستان دارند.

وی افزود: سالن تمرین شادگان، استخر سرپوشیده سوسنگرد، زمین چمن مصنوعی حمیدیه، زمین چمن مصنوعی غیزانیه، خوابگاه ورزشی گتوند و خوابگاه ورزشی لالی شش پروژه ورزشی استان هستند که برخی از آنها از امکانات ورزشی برجسته ای هستند که در زمین مسابقه به جا مانده اند. . هفته تربیت بدنی سالهاست که مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به چند پروژه مهم نیز اشاره کرد و گفت: استخر سرپوشیده سوسنگرد پس از 13 سال به عنوان یکی از پروژه های برجسته ورزشی استان به بهره برداری می رسد که یکی از مطالبات جدی مردم بود. در طول سالیان متمادی

وی همچنین به ایجاد خوابگاه های ورزشی جدید در خوزستان و شرایط خاص و ایده آل این خوابگاه های جدید اشاره کرد و گفت: خوابگاه های ورزشی شهرستان های گتوند و لالی از ظرفیت های بزرگ ورزشی استان است که می تواند میزبان مسابقات و توسعه گردشگری ورزشی باشد. . در خوزستان در قالب بهبود چشمگیری که این خوابگاه های ایده آل و مجهز بالاخره پس از 10 سال در هفته تربیت بدنی امسال افتتاح می شود.

بنی تمیم افزود: علاوه بر ساخت این پروژه ها که پس از چندین سال به اتمام رسید، 2.5 میلیارد برای خوابگاه های ورزشی، 2 میلیارد در لالی، 2 میلیارد در آبادان و 500 میلیارد در ایذه برای خرید تجهیزات و سیستم های هتلداری هزینه شد. سرمایش و گرمایش. ما بهترین استانداردها را برای بهره برداری از دو پروژه مذکور در هفته تربیت بدنی داریم.

وی در پایان گفت: در دو سه سال اخیر بالغ بر 186 پروژه ورزشی به بهره برداری رسیده است که تعمیرات و تجهیز آن ها مستثنی شده است و به همین دلیل اتفاقات تاریخی و بی سابقه ای در حوزه تعمیر و بازسازی رخ داده است. تجهیزات .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=397292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.