افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
1

ناگلسمن و بهترین نمایش آلمانی ها در سال جاری

  • کد خبر : 397261
ناگلسمن و بهترین نمایش آلمانی ها در سال جاری

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از درخشش بازیکنانش در دیدار مقابل هلند تمجید کرد و نیمه اول دیدار مقابل این تیم را بهترین عملکرد ژرمن ها در سال جاری دانست. به گزارش ایسنا، تیم آلمان در دور چهارم مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا موفق شد هلند را شکست دهد و توانست به عنوان اولین […]

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از درخشش بازیکنانش در دیدار مقابل هلند تمجید کرد و نیمه اول دیدار مقابل این تیم را بهترین عملکرد ژرمن ها در سال جاری دانست.

به گزارش ایسنا، تیم آلمان در دور چهارم مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا موفق شد هلند را شکست دهد و توانست به عنوان اولین تیم صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کند. با این پیروزی، مانشافت به اولین تیم سطح A لیگ ملت‌ها تبدیل شد که صعود به مرحله حذفی را تایید کرد. جیمی لولینگ تک گل این دیدار را برای آلمانی میزبان به ثمر رساند.

یولیان ناگلزمن، سرمربی تیم ملی آلمان پس از بازی گفت: نیمه اول مقابل هلند بهترین بازی امسال ما بود. خوب کار کردیم و اجازه دادیم رقیب خیلی کم وارد منطقه ما شود. ما کاملا مستحق برد بودیم. من واقعا از بازی جیمی لولینگ لذت بردم. واقعاً مرا تحت تأثیر قرار داد.

وی در ادامه صحبت های خود درباره راهیابی به مرحله حذفی و گلزنی مانشافت در این رقابت ها گفت: آرزوی زیادی برای موفقیت در لیگ ملت ها داریم. جو بسیار خوبی در بین بازیکنان حاکم است. همه بازیکنان من تشنه پیروزی هستند.

آلمان 7 تغییر در تیمش مقابل هلند ایجاد کرد که بازیکنان کلیدی مانند جمال موسیالا، کای هاورتز و مارک آندره ترشتگن در مقابل لاله های نارنجی غایب بودند. علاوه بر این، دنیز اوندوف که در جریان پیروزی 2-1 مقابل بوسنی درخشید، پس از مصدومیت در تمرین گرم از ترکیب آلمان کنار گذاشته شد و به لولینگ اجازه داد تا اولین بازی خود را برای تیم ملی انجام دهد.

جیمی لولینگ، مهاجم 23 ساله اشتوتگارت در پایان بازی به شبکه ZDF آلمان گفت: توانستیم با نمایش فوتبال تیمی پیروز شویم. خوشحالم که توانستم به تیم کمک کنم و گل زدم. هلند تیم خوب و سطح بالایی است اما ما بازی خوبی انجام دادیم و موفق شدیم پیروز شویم.

یوشوا کیمیش، کاپیتان تیم آلمان نیز گفت: تمام بازیکنانی که مقابل هلند به میدان رفتند تمایل زیادی برای پیروزی داشتند. با وجود مصدومیت های زیادی که در این دیدار داشتیم، توانستیم هلند را شکست دهیم. به همین دلیل به این تیم افتخار می کنم. در مقابل هلند بازیکنان جدید زیادی حضور داشتند، اما به نظر نمی رسید تفاوت چندانی ایجاد کند و جیمی (لولینگ) نیز در بازی اول درخشید و یک گل به ثمر رساند.

پیش از این دیدار از مانوئل نویر، توماس مولر و ایلکای گوندوگان که پس از یورو 2024 از تیم آلمانی خداحافظی کردند تجلیل شد و این ستاره ها مورد تشویق هواداران حاضر در آلیانز آرنا قرار گرفتند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=397261

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.