افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
1

گزارش AFC از دیدار ایران و قطر/مشکل اصلی تیم قلعهنوی مشخص شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 397252
گزارش AFC از دیدار ایران و قطر/مشکل اصلی تیم قلعهنوی مشخص شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال ایران و قطر در هفته چهارم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ امروز سه شنبه 24 اکتبر در ورزشگاه به درستی هدایت شده است شهر دبی بر روی هم قرار گرفته است. ایران 7 و قطر در گروه A به ترتیب با 4 امتیاز در رده های دوم قرار […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال ایران و قطر در هفته چهارم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ امروز سه شنبه 24 اکتبر در ورزشگاه به درستی هدایت شده است شهر دبی بر روی هم قرار گرفته است. ایران 7 و قطر در گروه A به ترتیب با 4 امتیاز در رده های دوم قرار گرفت و چهارم و کسب 3 امتیاز این بازی به هر دو تیم کمک می کند تا رتبه خود را در جدول بهتر کنند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC در رابطه با این بازی نوشت: تیم های ملی ایران و قطر آماده برگزاری یک دیدار حساس در گروه A مقدماتی جام جهانی هستند. ۲۰۲۶ آسیا رو در رو این نشست امروز سه شنبه در دبی برگزار می شود و از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ایران و ازبکستان در صدر جدول رده بندی گروه قرار دارند و برد قطر می تواند این تیم را از امتیاز ایران دور کند.

ایران در بازی اخیر خود مقابل ازبکستان به تساوی بدون گل رضایت داد و حالا باید تلاش کند تا امتیازی مقابل قطر از دست ندهد. مشکل اصلی امیر قلعه نویی سرمربی تیم ایران گل نخوردن است. ایران در سه بازی اخیر خود تنها دو گل به ثمر رسانده است و همین موضوع باعث نگرانی کادرفنی شده است.

از سوی دیگر قطر با برتری 3 بر 1 مقابل قرقیزستان اولین پیروزی خود در این مرحله از رقابت ها را جشن گرفت. مارکز لوپز سرمربی قطر امیدوار است که این پیروزی برای تیمش تقویت کننده باشد تا برای اولین بار به جام جهانی صعود کند.

قطری ها در نیمه نهایی جام ملت های آسیا بهمن ماه گذشته در دیداری هیجان انگیز 3 بر 2 ایران را شکست دادند و با اعتماد به نفس مقابل ایران قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=397252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.