افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
4

WhatsApp شروع به انتشار آواتارهای سه بعدی کرد

  • کد خبر : 3972
WhatsApp شروع به انتشار آواتارهای سه بعدی کرد

واتس اپ شروع به انتشار آواتارهای سه بعدی برای کاربران خود در سرتاسر جهان کرده است که می توانند به عنوان عکس پروفایل یا استیکرهای سفارشی استفاده شوند – ماه ها پس از اولین نمایش آنها در اینستاگرام، فیس بوک و مسنجر. روز چهارشنبه، مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا نوشت در فیس بوک که آواتارها به […]


واتس اپ شروع به انتشار آواتارهای سه بعدی برای کاربران خود در سرتاسر جهان کرده است که می توانند به عنوان عکس پروفایل یا استیکرهای سفارشی استفاده شوند – ماه ها پس از اولین نمایش آنها در اینستاگرام، فیس بوک و مسنجر.

روز چهارشنبه، مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا نوشت در فیس بوک که آواتارها به واتس اپ می آیند. این اعلامیه پس از یک ماه آزمایش بتا انجام شد اولین بار گزارش شد توسط ردیاب بتا WhatsApp WABetaInfo در ماه ژوئن.

در یک پست وبلاگ، WhatsApp گفت که کاربران می توانند از آواتارهای شخصی سازی شده به عنوان عکس نمایه خود استفاده کنند یا یکی از 36 برچسب سفارشی را انتخاب کنند که احساسات و اعمال مختلف را منعکس می کند. استیکرهای آواتار در واتس اپ شبیه به استیکرهای بیتموجی اسنپ یا مموجی اپل هستند.

شرکت سازنده این اپلیکیشن محبوب پیام‌رسانی فوری گفت: «آواتار شما نسخه دیجیتالی از شما است که می‌تواند از میلیاردها ترکیب از مدل‌های مو، ویژگی‌های صورت و لباس‌های متنوع ایجاد شود».

واتس‌اپ همچنین اعلام کرد که کاربران به مرور زمان بهبودهایی از جمله نور، سایه‌زنی و بافت‌های مدل مو را دریافت خواهند کرد.

کاربران می توانند آواتارهای خود را در واتس اپ ایجاد کنند – پس از انتشار – با رفتن به منوی تنظیمات. برنامه پیام‌رسانی همچنین گزینه «استفاده از آواتار» را در تنظیمات عکس نمایه دریافت می‌کند تا به کاربران اجازه دهد تا با توجه به جزئیات، مجازی خود را به عنوان یک عکس نمایه شبیه کنند. در دسترس در صفحه پرسش و پاسخ

در سال 2019، متا آواتارهای سه بعدی به سبک Bitmoji را به فیس بوک و مسنجر معرفی کرد. عرضه اولیه محدود به بازارهایی از جمله استرالیا، نیوزلند، اروپا و کانادا بود، اگرچه این غول شبکه اجتماعی بعداً در سال 2020 حضور خود را در ایالات متحده گسترش داد. اینستاگرام همچنین آواتارهایی را در اواخر ژانویه دریافت کرد.

واتس اپ به TechCrunch تایید کرد که در حال حاضر نمی توانید از آواتار واتس اپ خود در اینستاگرام یا فیس بوک استفاده کنید و همچنین نمی توانید از متا آواتار خود از اینستاگرام یا فیس بوک در واتس اپ استفاده کنید. این بدان معناست که برای استفاده از آواتار در واتس اپ، باید یک آواتار جدید فقط در واتس اپ ایجاد کنید.

WhatsApp شروع به انتشار آواتارهای سه بعدی توسط Jagmeet Singh می کند که در ابتدا در TechCrunch منتشر شده بود.



منبع

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=3972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.