افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
1

برلین پاتوق جدید قربانیان منافقین – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 396893
برلین پاتوق جدید قربانیان منافقین – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، با حمله پلیس آلبانی به مقر گروهک منافکین و افزایش فشارها علیه نقشه ها و اقدامات این گروهک تروریستی به ویژه سرکرده این گروه، کادر اصلی این گروهک با اخراج از آلبانی، مقامات گروه مونافکین تمام تلاش خود را برای تغییر مکان مقر این کشور انجام داده اند. ظالم آنها در […]

به گزارش خبرگزاری مهر، با حمله پلیس آلبانی به مقر گروهک منافکین و افزایش فشارها علیه نقشه ها و اقدامات این گروهک تروریستی به ویژه سرکرده این گروه، کادر اصلی این گروهک با اخراج از آلبانی، مقامات گروه مونافکین تمام تلاش خود را برای تغییر مکان مقر این کشور انجام داده اند. ظالم آنها در کشور دیگری این کار را کردند، اما در کانادا، فرانسه و ایتالیا شکست خوردند و با موضع سخت این کشورها مواجه شدند.

پس از اینکه گروه به دلیل محدودیت های موجود نتوانستند مردم را جابجا کنند و اجراهای خیابانی اجرا کنند، مجبور شدند ورقه قدیمی و مخفی خود را که رابطه استراتژیک با سرویس امنیت فدرال آلمان است، بسوزانند.

با توجه به حضور ستاد اطلاعات این گروه، محوریت شرکت های پوششی قاچاق و پولشویی گروه و مقر موسوم به شورای ملی مقاومت در برلین، برای جلوگیری از تحت فشار قرار گرفتن، دست به اقدامات میدانی و تجمعات در برلین می زند. بخشی از خط قرمزهای این گروه از سال گذشته با توجه به شرایط ذکر شده مجبور به تغییر تمرکز شده اند.

بر اساس اطلاعات گرفت در جدیدترین برنامه پیش رو، این گروه به بهانه روز جهانی حقوق بشر، اقدام به برگزاری تظاهراتی به نام کهکشان زمستانی در 8 دسامبر (تصادفی 18) می کند. گفته می شود که برای این مراسم به دنبال جمع آوری مردم خود از سراسر اروپا و استفاده از ارتش سیاه به نفع پناهندگان اوکراینی، سوری و افغان هستند.

شنیده ها حاکی از آن است که با همکاری عمیق منافقین و سفارت اسرائیل در برلین (در مجاورت دفتر شورای ملی مقاومت)، اقداماتی برای حمایت از اسرائیل و حمله به گروه های مقاومت هماهنگ شده است.

لازم به ذکر است که این گروه برای تقویت موقعیت خود در آلمان نسبت به خرید برخی نمایندگان مجلس آلمان فعلی و سابق اقداماتی را انجام داده اند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=396893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.